رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح شیفت ایثار به مناسبت هفته بسیج در زنجان

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۲۳۵۷
اجرای طرح شیفت ایثار به مناسبت هفته بسیج در زنجان
یحیی احمدی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در قشر کارگری اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 10 هزار بسته معیشتی، تامین و توزیع شده و در هفته بسیج نیز 50 بسته معیشتی، تهیه و در بین کارگران آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان با بیان اینکه شیفت ایثار به مناسبت هفته بسیج مختص این قشر اجرا می‌شود، گفت: کارگران در خارج از وقت کاری به مدت چند ساعت به صورت اضافه، فعالیت می‌کنند که طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، درآمد حاصل از این کار به تهیه کمک‌های مومنانه اختصاص می‌یابد.

یحیی احمدی  با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در قشر کارگری اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 10 هزار بسته معیشتی، تامین و توزیع شده و در هفته بسیج نیز 50 بسته معیشتی، تهیه و در بین کارگران آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگانی از بسیج کارگری در جشنواره ایده و ابتکارات تولیدگران حضور داشتند، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی با موضوع سبک زندگی اسلامی نیز قرار است در 6 حوزه برگزار شود.

احمدی افزود: به دلیل محدودیت‌های کرونایی این کارگاه‌ها در داخل واحدهای تولیدی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و در زمان بسیار محدود برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان از حضور سفیران تولید در بستر فضای مجازی خبر داد و گفت: مدیران واحدهای تولیدی با هماهنگی آموزش و پرورش در بستر شبکه شاد، توضیحاتی با موضوع حمایت و استفاده از کالای ایرانی برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها ارائه می‌دهند.

وی اظهار داشت: این برنامه روز گذشته برای دانش‌آموزان و اولیای مدرسه متوسطه فرزانگان خرمدره برگزار شد که مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خرمدره، توضیحاتی به صورت آنلاین ارائه داد و این برنامه برای تمام شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: همایشی نیز روز سه‌شنبه (4 آذر) به صورت ویدئوکنفرانس برای عملیاتی کردن طرح شهید برونسی (طرح حمایت از کالای ایرانی) برگزار می‌شود.

 
اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان |
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز