مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان خبر داد :

تشدید نظارت و کنترل جایگاه های عرضه سوخت منطقه زنجان

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۳۵۵۹
تشدید نظارت و کنترل جایگاه های عرضه سوخت منطقه زنجان
حمید حبیبی گفت: ضدعفونی و گندزدایی تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت خوان و شستشوی مکرر سرویس‌های بهداشتی ‌بایستی به طور روزانه توسط متصدیان جایگاه‌ها انجام شود و از همشهریان عزیز و مراجعین به جایگاه ها خواهشمندیم در هنگام مراجعه به جایگاه ها، دستکش یکبار مصرف همراه خود داشته باشند. در غیر اینصورت از همکاری متصدی تلمبه یا دستکش های یکبار مصرف موجود در جایگاه استفاده نمایند و حتماً ماسک زده باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر منطقه از تشدید بازدیدهای بهداشتی از جایگاه های عرضه سوخت در جهت رعایت دقیق دستور العمل‌های بهداشتی و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حمید حبیبی گفت: ضدعفونی و گندزدایی تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت خوان و شستشوی مکرر سرویس‌های بهداشتی ‌بایستی به طور روزانه توسط متصدیان جایگاه‌ها انجام شود و از همشهریان عزیز و مراجعین به جایگاه ها خواهشمندیم در هنگام مراجعه به جایگاه ها، دستکش یکبار مصرف همراه خود داشته باشند. در غیر اینصورت از همکاری متصدی تلمبه یا دستکش های یکبار مصرف موجود در جایگاه استفاده نمایند و حتماً ماسک زده باشند.

وی با توجه به شیوع موج سوم کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت اذعان داشت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و مراجعین به مجاری عرضه سوخت و با توجه به اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی به کلیه جایگاه‌ها ابلاغ شده، بازدیدهای مستمر توسط کارشناسان ایمنی و بهداشت منطقه و نمایندگان ادارات بهداشت و درمان و بازرسی در دستور کار قرار دارد تا از اجرای صحیح آن ها اطمینان حاصل شود. در حال حاضر نیز، کلیه ی جایگاه های استان موارد بهداشتی را مراعات می نمایند و هر جایگاهی این شیوه نامه ها را رعایت نکنند، وفق مقررات برخورد لازم به عمل می آید.

 

 

نظر شما