در شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

استاندار زنجان: کوتاهی دستگاه‌ها در مولدسازی دارایی‌های مازاد، پذیرفته نیست

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۴۰۳۸
استاندار زنجان: کوتاهی دستگاه‌ها در مولدسازی دارایی‌های مازاد، پذیرفته نیست
استاندار زنجان گفت: کوتاهی برخی دستگاه‌های اجرایی در این استان برای اجرای قانون مولدسازی دارایی های مازاد، پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به لزوم توجه مدیران به مولدسازی دارایی دستگاه‌ها جهت تامین برخی هزینه ها تاکید کرد و افزود:  از مدیران پذیرفته نیست که برای رفاه نسبی کارکنان، تلاش نکنند.

وی افزود: امسال به دلیل افزایش ۵۰درصدی حقوق کارکنان، پرداخت رفاهیات و اضافه کاری ها دچار مشکل شده و این وظیفه طبیعی مدیران است که برای حل مسائل در این حوزه اقدام کنند.

استاندار زنجان به قانون مولدسازی دارایی مازاد دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: اجرای این قانون می تواند بخشی از مشکلات در تامین هزینه ها را جبران کند.

گفتنی است بر اساس تبصره ۱۲ قانون بودجه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به شناسایی اموال مازاد و اعلام به وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند تا از این طریق بر اساس ماموریت‌های محوله در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، نسبت به مولدسازی دارایی‌های دولت و اموال غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی اقدام شود.

حقیقی با بیان اینکه در این شرایط انتظار این است همه برای بهبود امور کمک کنند و قفل در انجام کارها نیندازند، خاطرنشان کرد: امروز باید برای ایجاد گشایش کارها و آرامش در جامعه تلاش کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه ماحصل فروش و مولد سازی دارایی مازاد دستگاه های اجرایی به صورت کامل جذب استان می شود، گفت: دستگاه ها باید فروش دارایی های مازاد خود را جدی بگیرند.

رامین میرزایی همچنین با بیان اینکه در سال جاری سرانه مربوط به رفاهیات، اضافه کاری و ماموریت برای کارکنان همه دستگاههای اجرایی استان، یکسان دیده شده است، افزود: سرانه تعیین شده برای کارکنان رسمی و پیمانی، یک میلیون تومان و برای کارکنان قراردادی، ۸۰۰ هزار تومان است.    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز