با ادای احترام دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و پرسنل و کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر عج انجام شد:

وداع با پنجمین شهید مدافع سلامت استان زنجان

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۶۱۵۶
وداع با پنجمین شهید مدافع سلامت استان زنجان
شهید "سیدنعمت موسوی" از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا، و کارمند مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر عج بود که عصر شنبه ۸ آذرماه در سن ۵۰ سالگی و پس از ۳ روز بستری در مرکز آموزشی درمانی آیت‌اله موسوی دعوت حق را لبیک گفت و به جمع شهدای عرصه سلامت پیوست .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیکر شهید "سیدنعمت موسوی" دومین مدافع سلامت شهر زنجان و پنجمین مدافع خدمت و سلامت استان باحضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و پرسنل و کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر عج تشییع شد .

شهید "سیدنعمت موسوی" از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا، و کارمند مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر عج بود که عصر شنبه ۸ آذرماه در سن ۵۰ سالگی و پس از ۳ روز بستری در مرکز آموزشی درمانی آیت‌اله موسوی دعوت حق را لبیک گفت و به جمع شهدای عرصه سلامت پیوست .

پیکر شهید والامقام "سیدنعمت موسوی" با ادای احترام دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و پرسنل و کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر عج، صبح امروز یکشنبه نهم آذرماه برای خاکسپاری به بهشت زهرا منتقل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز