معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

تعلل کنندگان در اجرای مصوبات قرارگاه ستاد کرونا باید پاسخگو باشند

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۶۷۵۵
تعلل کنندگان در اجرای مصوبات قرارگاه ستاد کرونا باید پاسخگو باشند
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: تعلل کنندگان در اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای استان باید پاسخگوی تبعات کار خود باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان با بیان اینکه نتیجه اقدامات این قرارگاه باید با فوریت به دبیرخانه آن اعلام شود، افزود: بر اساس رویکرد اساسی این قرارگاه، مصوبات ستاد ملی، قرارگاه ملی، ستاد استان و قرارگاه استان باید به شکل جدی پیگیری، اجرایی و عملیاتی شود و در همه اداره های استان قرارگاه عملیاتی تشکیل می‌شود و معاونان در دستگاه مسوول رصد، پیگیری و اقدام کننده مصوبات در دستگاه خودشان هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها و طرح حاج قاسم سلیمانی در استان یادآورشد: صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری سپاه و مرکز بهداشت باید از طریق رسانه‌های جمعی و فضای مجازی اطلاع رسانی کامل در خصوص جزئیات این طرح را انجام و موارد را به آگاهی عموم مردم برسانند.

مرادی نافچی با اشاره به فضاهای مورد نیاز برای راه اندازی نقاهتگاه ها در سطح استان گفت: اداره کل میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، هلال احمر، ورزش و جوانان، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و دستگاههایی که دارای مهمانسرا هستند مکلفند با اعلام نیاز قرارگاه با فوریت فضاهای مورد نیاز و امکانات خود را در اختیار مدیریت نقاهتگاه ها قرار دهند علاوه بر آن تمامی ادارات نیز باید فضاهای مورد نیاز برای استقرار پایگاه سلامت طرح حاج قاسم سلیمانی قرار دهند.

وی با بیان اینکه ۲ هفته در کشور قرنطینه داریم اظهارداشت: صدا و سیمای مرکز استان باید نسبت به تهیه و پخش برنامه های سرگرم کننده و مناسب برای اقشار مختلف مردم که در این مدت در خانه هستند اقدام کند و فرمانداران نیز برای تامین به موقع اقلام اساسی مورد نیاز مردم رصد و پیگیری لازم را انجام دهند تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

مرادی نافچی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز موظف است بر اساس مصوبه قرارگاه ملی تمهیدات لازم را برای ارایه خدمات الکترونیکی از طریق پست به افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه ای انجام دهد.      

وی همچنین با اشاره تراکم تردد در برخی خیابانهای استان به رغم تعطیلی های اعمال شده، گفت: نیروی انتظامی مدلی را برای جلوگیری از این تراکم و تکثر خودروها در خیابانها طراحی کند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز