معاون استاندار زنجان:

رویکرد اصلی استان زنجان اهتمام به پروژه‌های جهش تولید است

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۹۸۲۰
رویکرد اصلی استان زنجان اهتمام به پروژه‌های جهش تولید است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: رویکرد امروز استان اهتمام به اتمام و تکمیل پروژه‌های جهش تولید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا آبی‌پور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از رویکردهای استان در سال‌جاری، اهتمام به پروژه‌های اقتصادی و جهش تولید بوده است، افزود: در این راستا جلسات متعدد و راهگشایی با حضور دستگاه اجرایی، بانک عامل و متقاضیان برگزار شد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همه تلاش ما بر این است که موضوع رونق در حوزه صنعت ورود پیدا کرده و مشکلات این بخش به حداقل برسد، تصریح کرد: برخی از واحدها در استان که اقدام به امضای تفاهم‌نامه برای دریافت تسهیلات کرده بودند، از گرفتن تسهیلات به دلایل مختلف انصراف دادند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه صنعت دارای ۱۰۱ واحد صنعتی است، ادامه داد: همه این واحدها جزو پروژه‌های جهش تولید بوده و تلاش می‌شود تا برای اینکه شاهد بهره‌برداری سریع این واحدها باشیم، باید نسبت به اعطای تسهیلات به آن‌ها اقدام شود.

ناصر فغفوری با یادآوری اینکه برای ۱۰۱ واحد صنعتی در استان ۶۷۵ میلیارد تومان تسهیلات پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: آمار حاکی از آن است که تا به امروز ۴۰ واحد صنعتی نسبت به دریافت تسهیلات خود به میزان ۳۱۰ میلیارد تومان اقدام کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز