آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا ۱۷ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۹۸۵۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا ۱۷ آذر ۹۹
محمد رضا صائینی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان بسیار خوب بود، گفت: این امر باعث شده تا شاهد کاهش بیماری کرونا در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان،با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا طی ۱۰ روز گذشته روند نزولی دارد، گفت: موارد مثبت تست‌های سرپایی کرونا از ۶۱ درصد به ۳۹ درصد کاهش یافته است.

محمد رضا صائینی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان بسیار خوب بود، گفت: این امر باعث شده تا شاهد کاهش بیماری کرونا در استان باشیم.

وی با بیان اینکه سطح اشغال تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی در استان از ۱۲۲ به ۷۳ رسیده است، اظهار کرد: سقوط خوبی در خصوص کرونا داریم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه مثبت تست‌های سرپایی کرونا از ۶۱ درصد به ۳۹ درصد کاهش یافته است، گفت: طی ۱۰ روز گذشته نیز با ورود تست‌های سریع به استان موارد مثبت به ۲۱ درصد کاهش یافته است.

صائینی با بیان اینکه تست‌های سریع در استان به ۲۰.۵ درصد رسیده است، تاکید کرد: طی ۱۰ روز گذشته بیش از سه هزار و ۳۲۰ تست سریع در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیماریابی سرپایی در استان رو به پایین است، ابراز داشت: سقوط آزاد بستری‌ها را هم در استان داریم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه متوسط بستری در استان ۵۹ سال است، تصریح کرد: سن فوت در استان ۷۱ سال بوده و ۸۵ درصد فوت شدگان هم در استان سالمندان هستند.

صائینی با بیان اینکه شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده وضعیت نارنجی دارد و این معنای وضعیت خوب نیست و باید روز به روز بیماری کاهش یابد، ابراز داشت: شهرستان جتاکنون وضعیت خوبی در خصوص بیماری کرونا داشته و باید این وضعیت حفظ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز