معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

محدودیت‌های کرونایی در زنجان به مدت یک هفته دیگر تمدید شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۲۹۰۲
محدودیت‌های کرونایی در زنجان به مدت یک هفته دیگر تمدید شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان زنجان گفت: همه محدودیت‌هایی که از اول آذر در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده بود از ۲۲ آذرماه / به مدت یک هفته دیگر برقرار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی بر اساس تصمیم‌گیری ستاد کرونای استان محدودیت ها از امروز به مدت یک هفته دیگر در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد استان اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: بر این مبنا گروه‌های شغلی یک در شهرهای قرمز و گروه‌های شغلی یک و ۲ در شهرهای نارنجی استان امکان فعالیت دارند و در شهرهای با وضعیت زرد گروه مشاغل چهار با محدودیت فعالیت مواجه هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در زمان حاضر وضعیت کرونایی شهرهای سلطانیه و ایجرود زرد شده است، ادامه داد: به جزو طارم که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، دیگر نقاط  استان به لحاظ تقسیم بندی این بیماری در رنگ نارنجی قرار دارند که حفظ و ارتقای این شرایط  در گرو همکاری مردم و دستگاه‌ها مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گیری در موج سوم کرونا، اعمال محدودیت تنها به این استان اختصاص ندارد، بلکه سراسر کشور را شامل می شود و همه مراکز استان ها و شهرستان های دارای وضعیت های مختلف کرونایی این مصوبه را باید اعمال کنند.

مرادی افزود: در شرایط کنونی باید بیش از گذشته جامعه را در برابر ویروس کرونا حساس کرد و در این خصوص سازمان های مردم نهاد در دستگاه‌های متولی، زنجیره اطلاع رسانی در برابر این بیماری را به خوبی در جامعه ادامه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز