رییس حوزه هنری زنجان اظهار داشت:

مستند «مادران آفتاب» با موضوع مادران شهدا به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شده است

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۰۲۹۴۲
مستند «مادران آفتاب» با موضوع مادران شهدا به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شده است
امیر نعمتی رییس حوزه هنری زنجان گفت: مجموعه مستند سیزده قسمتی «مادران آفتاب» توسط هنرمندان مستندساز زنجان در مناطق و روستاهایی از استان که محل زندگی مادران شهدایی که جزء جامعه هدف این مجموعه مستند هستند، تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ امیر نعمتی، اظهار داشت: مستند «مادران آفتاب» با موضوع مادران شهدا و در یک مجموعه سیزده قسمتی توسط هنرمندان مستندساز استان و به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شده است.

نعمتی با اشاره به اینکه شهدا بزرگترین سرمایه معنوی کشور و انقلاب اسلامی هستند؛ افزود: ما امنیت، عزت و اقتدار کشورمان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی کشور جانفشانی بسیاری کرده‌اند و امروزه ما؛ در نهادها و ارگان‌های فرهنگی به نوعی باید ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی، سال تولید مجموعه مستند سیزده قسمتی «مادران آفتاب» را سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ عنوان کرد و اظهار داشت: در این مستند که با موضوع مادران شهدا تولید شده است سعی بر آن بوده که به سبک زندگی مادران شهدای روستایی پرداخته شود.

رییس حوزه هنری استان زنجان گفتگفت: از آنجایی که تا به امروز آثار مستندی که با موضوع شهدا تولید شده به زندگی مادران شهدا علی‌الخصوص خانواده‌هایی که در روستا زندگی می‌کنند، کمتر پرداخته شده بود، بر همین اساس در این مجموعه سعی شده است که هر قسمت از این مستند به یکی از مادران شهدای روستایی و فراز و نشیب‌های زندگی آنها توام با صبر، ایثار و فداکاری اختصاص یابد.

نعمتی گفت: مجموعه مستند سیزده قسمتی «مادران آفتاب» توسط هنرمندان مستندساز زنجان در مناطق و روستاهایی از استان که محل زندگی مادران شهدایی که جزء جامعه هدف این مجموعه مستند هستند، تولید شده است.

وی ادامه داد: سه قسمت از این مجموعه مستند در منطقه ماهنشان، چهار قسمت در منطقه ابهر و خرمدره، یک قسمت در منطقه خدابنده، چهار قسمت در منطقه طارم و یک قسمت در روستاهای شهرستان زنجان تولید شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز