نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه اظهارات و رفتارهای تفرقه انگیز،:

تمامیت ارضی و استقلال ایران خط قرمز، همه ملت ایران است

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۲۹۷۶
تمامیت ارضی و استقلال ایران خط قرمز، همه ملت ایران است
خاتمی اردوغان را به مطالعه در تاریخ کسانی که چشم طمع به مرزهای ایران داشتند، دعوت کرد و افزود: تمامیت ارضی و استقلال ایران خط قرمز، همه ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیت الله علی خاتمی به شعرخوانی جنجالی اردوغان در باکو واکنش نشان داد و با بیان اینکه استکبار جهانی و صهیونیست‌ها همواره سعی در بحران سازی و ایجاد تنش بین کشورهای منطقه دارند و ملت‌های مسلمان منطقه باید در این زمینه هوشیار باشند، تاکید کرد: نباید با بیان حرف‌های نسنجیده و غیرعقلانی، فضا را برای ایجاد مشکل در منطقه فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه وجود بیگانگان و تروریست‌های تابلودار در منطقه موجب نگرانی است، گفت: برخی رفتارها و سخنان باعث ایجاد تفرقه در بین کشورهای منطقه می‌شود و این امر در راستای تضعیف ملت‌ها و کشورهای همسایه و در مسیر اهداف آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

خاتمی با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه اظهارات و رفتارهای تفرقه انگیز، اردوغان را به مطالعه در تاریخ کسانی که چشم طمع به مرزهای ایران داشتند، دعوت کرد و افزود: تمامیت ارضی و استقلال ایران خط قرمز، همه ملت ایران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز