با دستور مقام عالی وزارت و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، :

مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ روابط کار راه‌اندازی شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۳۳۲۴
مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ روابط کار راه‌اندازی شد
مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از راه‌اندازی مرکز تلفن 2500 از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی با هدف پاسخگویی به سؤالات جامعه هدف در بخش روابط کار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رسول احدی در خصوص اهمیت راه‌اندازی مرکز از سوی وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی، گفت: با دستور مقام عالی وزارت و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سؤالات فنی بخش روابط کار در کشور فراهم شد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های منحصربه ‎فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس‎دهنده‌های اینترنتی کشور است، دیگر مزیت این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: این مرکز براساس تنوع سؤالات در حوزه‌های مختلف روابط کار، به ‎خصوص حوزه جبران خدمت ،مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری، بازرسی کار،شکایات کارگری،طبقه بندی مشاغل و مشاغل سخت وزیان آور پاسخگوی سئوالات جامعه کار وتولید در سراسر کشور است.
احدی عنوان کرد : هم‎استانی‌های عزیز، به‌ویژه جامعه کار و تلاش می‌توانند برای دریافت پاسخ سؤالات خود در حوزه های مختلف روابط کار با شماره‌‎گیری کد 021 سپس 2500 با این مرکز ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را به‌صورت تلفنی وآنلاین مطرح و مشاوره دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز