مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

بهزیستی نزدیک به ۴ میلیارد تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کرد

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۴۸۱۷
بهزیستی نزدیک به ۴ میلیارد تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کرد
مدیر کل بهزیستی استان زنجان از پرداخت 3 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت جهت تامین ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش خبر داد و افزود : استان زنجان توانسته با معرفی 57 خانوار به این صندوق واختصاص تسهیلات قرض الحسنهبه 32 خانواررتبه اول را کسب نماید روند پرداخت طبق لیست ارسالی ادامه دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمد محمدی تصریح کرد : این تسهیلات با توجه به تفاهم نامه فی مابین بنیاد علوی، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و سازمان  بهزیستی با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که در این زمینه برای مددجویان پیش  آمد منعقد گردیده و  تسهیلات قرض الحسنه به افراد تحت پوشش  و واجد شرایط پرداخت شده است.

وی ضمن اعلام اختصاص مبلغ 140 میلیون تومان بصورت بلاعوض به خانواده های دارای دو معلول جهت خرید خانه افزود :  سقف تسهیلات ودیعه مسکن  در استان زنجان حداکثر ٢٠ میلیون تومان است ومدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن ۳۶ ماهه بوده که شرایط ضمانت این وام ها برای مددجویان تسهیل شده است.

محمدی یکی از ارکان توانمند سازی جامعه هدف  را تامین مسکن عنوان نمود و تصریح کرد : این در حالی است که یکی از عمده مشکلات مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی نیز  داشتن مسکن مناسب  محسوب می شود  .

وی خاطر نسان کرد : بهزیستی نسبت به شناسایی خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر اقدام کرده و ضرورت دارد دستگاه‌های همکار مساعدت‌های لازم را در خصوص انجام تعهدات مرتبط طبق تفاهمنامه و قوانین مربوط به تامین مسکن معلولین به عمل آورند.

وی افزود : بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش با اجرای اقدامات  متناسب و با استفاده از منابع دولتی و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و سایر نهاد ها و ارگان‌های مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده‌های تحت پوشش اقدام می‌کند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز