در روز پژوهش اعلام شد؛

استان زنجان برگزیده کشوری در حوزه مطالعات و پژوهش های راهبردی

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۵۰۹۴
استان زنجان برگزیده کشوری در حوزه مطالعات و پژوهش های راهبردی
هشتمین هم اندیشی سالانه شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان کشور با حضور محمدرضا فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، معاونان این مرکز، مدیران کل استانی به همراه دبیران پژوهش استانها به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از طرح های پژوهشی جوانان حمایت می کند. 

در روز پژوهش اعلام شد؛ اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از طرح های پژوهشی جوانان حمایت می کند. 

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، هشتمین هم اندیشی سالانه شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان کشور با حضور محمدرضا فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، معاونان این مرکز، مدیران کل استانی به همراه دبیران پژوهش استانها به صورت وبینار برگزار شد. 

شورای پژوهش و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در این وبینار به عنوان استان برگزیده در حوزه مطالعات و پژوهش های راهبردی معرفی شد.

سونیا لطف الهی دبیر شورای پژوهش و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با کارشناس خبری این اداره کل از حمایت 3 طرح پژوهشی توسط این شورا در سال جاری خبر داد و افزود: از میان 21 طرح رسیده به و بعد از بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان 3 طرح تأیید نهایی شده و در حال انجام هستند. 

وی با بیان اینکه دوطرح از این 3 طرح در حوزه جوانان است تصریح کرد: بر اساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان در حمایت همه جانبه از جوانان برآنیم تا در حوزه پژوهش نیز جوان محور عمل کرده و میدان را برای حضور نسل جوان فراخ تر نماییم. 

دبیر شورای پژوهش و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به حمایت شورای پژوهش از 4 پایان نامه در سال جاری افزود: در راستای پیگیری و به سرانجام رساندن این امور 12 جلسه شورای پژوهش برگزار شده است.

لطف الهی با تأکید بر اهمیت علمی و آکادمیک بودن مدیریت ورزش در جهان امروز اظهار داشت: در این راستا بیشتر پایان نامه های حمایتی اداره کل نیز در حوزه مدیریت ورزشی بوده و امید است منشأ اثربخشی بر این مهم باشد. 

گفتنی است: استان های برتر، برگزیده و شایسته تقدیر حوزه مطالعات و پژوهش های راهبردی معرفی شده به شرح ذیل است: 

استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد و فارس به عنوان استان های برتر

استان های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، تهران، قزوین، زنجان و گیلان به عنوان استان های برگزیده

استان های قم، گلستان، مازندران، البرز، همدان و خوزستان به عنوان استان های شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز