معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

عملیاتی کردن طرح جامع پدافند غیرعامل مانع از بروز بحران است

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۶۱۸۶
عملیاتی کردن طرح جامع پدافند غیرعامل مانع از بروز بحران است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مساله شناسی و ارائه ساز و کار برون رفت از مساله، محور اصلی طرح جامع پدافند غیرعامل است، گفت: ضروری است با عملیاتی کردن طرح، گام های عملی برای حل مسائل بردایم تا به بحران تبدیل نشوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل استان زنجان به عنوان یک اقدام اساسی، تدوین و تصویب شد، افزود: طرح پدافند غیرعامل شهر زنجان نیز در دست بررسی و مطالعه است. 
وی ادامه داد: رویکرد اساسی ما در حوزه پدافند غیرعامل این است که یک آسیب شناسی دقیق از حوزه های که می‌تواند در مقاطعی و به دلایلی دچار مشکل شوند، انجام شود تا بازدارندگی لازم را از آسیب های احتمالی داشته باشیم. 
مرادی نافچی با بیان اینکه پدافند غیرعامل از اقتضائات توسعه است، اظهار داشت: وقتی جامعه ای می خواهد توسعه پیدا کند، حتما باید قدرت بازدارندگی اش را برای پیشگیری از آسیب های احتمالی، بالا ببرد. 
وی افزود: پدافند غیرعامل یک ابزار و شیوه بسیار مهم و اساسی است که ضمن شناخت وضع موجود، وضع مطلوب از رهگذر آن طراحی می شود. 
مرادی نافچی با بیان اینکه در زمینه تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان های پیشرو هستیم، گفت: انتظار این که مدیران دستگاهای ذیربط همکاری هر چه بیشتری جمعی در به سرانجام رسیدن این طرح برای شهر زنجان داشته باشند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: خاطرنشان کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل به معنی تعیین شیوه عمل دستگاهها در حوزه عمل خودشان است، اینکه کجاها آسیب دارند تا برای رفع این آسیب ها اقدام کنند. 
مرادی نافچی به لزوم رصد و پایش تحقق طرح جامع پدافند غیرعامل در استان تاکید کرد و افزود: این رصد، ضامن عملیاتی شدن نتایج مطالعات انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز