توسط مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان صادر شد؛

پیام تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۶۷۸۵
پیام تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان: روز پنجم جمادی الاول، سالروز میلاد نورانی بزرگ پرستار کربلا، الگوی بردباری و آگاهی، تربیت یافته مکتب فاطمی، حضرت زینب کبری (س) بر همه رهپویان آن حضرت مخصوصاً پرستاران مؤمن و فداکار شاغل در مراکز خدماتی درمانی تحت پوشش وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبارک باد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

بنام حضرت دوست

روز پنجم جمادی الاول، سالروز میلاد نورانی بزرگ پرستار کربلا، الگوی بردباری و آگاهی، تربیت یافته مکتب فاطمی، حضرت زینب کبری (س) بر همه رهپویان آن حضرت مخصوصاً پرستاران مؤمن و فداکار شاغل در مراکز خدماتی درمانی تحت پوشش وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبارک باد.
بی شک امتداد نگاه و خدمت مهرآمیز در حرفه پرستاری، بارش باران امید، آگاهی و بهبودی را برای دردمندان و بیماران به ارمغان آورده و نسیم روح نواز زندگی و التیام آلام مجروحین را بشارت می دهد.
پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه بسیاررفیعی دارد جامعه پرستاری، مجموعه ای زحمتکش وپرتلاش، سرشار از محبت به نوع انسان و شیفه خدمت است. وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افتخار دارد با خدمات ارزشمند این گروه در مسیر ارتقاء سلامت گام بردارد. همراهی و ایثار جامعه پرستاری خصوصاً پرستاران پرتلاش استان زنجان در سالهای گذشته بخصوص در دوران دفاع مقدس شاهدی متقن از هدفمندی و تعهد این گروه فرهیخته است.
اینجانب این روز بزرگ را به جامعه پرستاری ایران عزیز ، بویژه پرستاران پرتلاش شاغل در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و فرصت را مغتنم شمرده از تلاشهای بی شائبه و زحمات شبانه روزی پرستاران عزیز در ارائه خدمات درمانی به بیماران ، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۵۶
اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان |
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز