با اختصاص ۱۵میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان اعتبار؛

پروژه گازرسانی به نیروگاه های ۱ و ۲ زنجان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۷۳۰۸
پروژه گازرسانی به نیروگاه های ۱ و ۲ زنجان تا
 پایان امسال به بهره برداری می رسد
با اجرای این طرح؛ امکان تامین گاز نیروگاه های ۱و۲ زنجان، صنایع و واحدهای تولیدی واقع در منطقه شمال غرب استان زنجان فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پیشرفت ۸۸ درصدی اجرای خط انتقال ۲۰ اینچ نیروگاه های ۱ و ۲ زنجان خبر داد و اعلام کرد :با تخصیص بیش از ۱۵ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان اعتبار؛ پروژه گازرسانی به نیروگاه های ۱ و ۲ زنجان تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

موسی احمدلو با بیان اینکه این خط انتقال منشعب از خط انتقال ۴۸ اینچ دوم آذربایجان است؛  افزود: با اجرای این طرح؛ امکان تامین گاز نیروگاه های ۱و۲ زنجان، صنایع و واحدهای تولیدی واقع در منطقه شمال غرب استان زنجان فراهم می شود.
وی ادامه داد:  همچنین ایجاد بسترلازم برای تامین گاز ۵۴ روستای استان با ۴ هزار و ۲۷۲ خانوار از دیگر دستاوردهای ارزشمند اجرای این طرح گازرسانی است.
مهندس احمدلو ابراز داشت: راه اندازی و افزایش تحویل گاز به نیروگاه های استان گامی مهم در مسیر کمک به کاهش آلایندگی های زیست محیطی، صرفه جویی های اقتصادی و فراهم سازی زمینه تولید برق بیشتر است.
وی در پایان افزود: شرکت گاز استان زنجان در زمینه تحویل گاز به نیروگاه و صنایع استان با تمام توان خود گام بر می دارد و امیدواریم بتوانیم زمینه های بهره مندی هرچه بیشتر صنایع استان از این انرژی پاک را فراهم نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز