مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای ده ها طرح آبرسانی در روستاهای شهرستان ابهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۷۳۱۳
اجرای ده ها طرح آبرسانی در روستاهای شهرستان ابهر 
با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی بخش خدمات روستایی شرکت توسعه یافته و با چابک سازی انجام شده در دوران پسا یکپارچه سازی، سرعت و دامنه ارائه خدمات نیز ارتقاء یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: با اشاره به اجرای ده ها طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ابهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال گفت: طرح آبرسانی به روستاهای مهستان و میمون دره در شهرستان ابهر با مشارکت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه آغاز شده و با اعتباری افزون بر 6 میلیارد و 700 میلیون ریال در دست اقدام است.

وی افزود: طرح تامین آب آشامیدنی در روستای عمید آباد به عنوان بزرگترین روستای شهرستان ابهر نیز با اعتباری معادل 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اتصال چشمه های آب در روستاهای خلیفه حصار، آقچه کند، توده بین و چرگر به مخازن ذخیره آب به طول 1.5 کیلومتر و با اعتباری معادل یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اجرایی شده است.

وی بیان داشت: در دوران یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، دو روستای جدید در شهرستان ابهر تحت پوشش خدمات این شرکت قرار گرفته و تحت پوشش قرار دادن هفت روستای دیگر نیز در دست اقدام می باشد.

وی به اجرای عملیات بهسازی چشمه های تامین آب هشت روستا در شهرستان ابهر نیز اشاره کرده و گفت: اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در پانزده روستای این شهرستان نیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در دوران یکپارچه سازی بوده است.

جزء قاسمی به راه اندازی سامانه های گند زدایی در روستاهای شهرستان ابهر نیز اشاره کرده و گفت: گندزدایی مجتمع آبرسانی خراسانلو و روستاهای ارهان، ازناب، درسجین، پیرسقا و عمید آباد از جمله این سامانه ها می باشد.

وی ادامه داد: تامین آب مجتمع خراسانلو و ارهان و همینطور روستاهای قزلجه، قروه و کینه ورس نیز از دیگر طرح هایی است که در دوران پسا یکپارچه سازی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اجرا شده است.

این مسئول به اجرای طرح تله متری در روستاهای چنگ الماس، عمیدآباد و مجتمع خراسانلو نیز اشاره کرده و هدف از اجرای این طرح را کنترل نواسانات فشار و کاهش هدر رفت آب عنوان کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز