رئیس کل دادگستری استان زنجان در پیامی روز پرستار را تبریک گفت؛

پرستاری در جوامع گوناگون از ارزشمندترین حرفه‌ها و خدمتگزاری ها است

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۷۳۸۲
پرستاری در جوامع گوناگون از ارزشمندترین حرفه‌ها و خدمتگزاری ها است
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: نقش احیاگر پرستاران در جامعه که پس از آن دوران پرافتخار نیز، همواره مورد احترام بوده، در ماه های اخیر در جریان مواجهه کشور با بحران شیوع بیماری کرونا، بیش از گذشته عیان گردید

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس کل دادگستری استان زنجان در پیامی روز پرستار را به همه ایثارگران این عرصه تبریک گفت.

متن کامل پیام رئیس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت روز پرستار بدین شرح می باشد:

بسم ا... الرحمن الرحیم:

سالروز میلاد باسعادت پیام آور نهضت حسینی، حضرت زینب کبری سلام ا... علیها که به تأسی از  آن بانوی پر فضیلت و غمگسار بازماندگان کاروان کربلا به عنوان روز پرستار نامیده شده، فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک این مولود فرخنده و احترام به مقام و جایگاه منحصر بفرد و تکرار ناپذیر عالمه خاندان عترت به عموم مردم شریف و بخصوص مدافعان سلامت، از تلاش های وصف ناپذیر جامعه پرستاری کشور، قدردانی شود.

وی افزود:پرستاری که در جوامع گوناگون از ارزشمندترین حرفه‌ها و خدمتگزاری ها است، در جامعه اسلامی و در پرتو اندیشه دینی، معنایی پربار یافت و در جریان حوادث انقلاب اسلامی جلوه ای از رحمانیت پرودگار را تجلی بخشید و از جمله در 8 سال دفاع مقدس، صحنه های کم نظیری از ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه انسانی تقدیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: نقش احیاگر پرستاران در جامعه که پس از  آن دوران پرافتخار نیز، همواره مورد احترام بوده، در ماه های اخیر در جریان مواجهه کشور با بحران شیوع بیماری کرونا، بیش از گذشته عیان گردید و یاد روزهای حماسه آفرینی را زنده کرد.ایثارگری کادر پرستاری کشور در اوج دشواری ها و شرایط خطیر ناشی از این ویروس منحوس، که خالصانه و با شجاعتی ستودنی در میدان مبارزه با کرونا قد علم کردند، دیگر بار به عرش رسید و با شهادت تعدادی از خواهران و برادران عزیز پرستار در ماه های گذشته، استواری جامعه پرستاری ایران بر رسالت حرفه ای و اخلاقی خویش، در تاریخ پرافتخار ملت ایران ثبت شد و گواهی صادق بر وفاداری مجموعه پرستاری کشور به عهد پاک خود با خدا و مردم، به یادگار ماند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره پرستاران شهید، در سالروز ولادت بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (س) روز پرستار را به همه ایثارگران پرتلاشی که با عاطفه و عشق به هم نوع، بر جسم‌های رنجور بیماران مرهم می‌گذارند، تبریک عرض می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز