عضو منتخب هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان:

پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف اصلی مجمع ملی جوانان است

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۷۷۰۶
پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف اصلی مجمع ملی جوانان است
سالار رفیع زنجانی عضو منتخب هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان: با رسمی شدن مجمع ملی جوانان مطالبه عمومی جوانان در راستای داشتن جایگاه حقوقی معتبر دانست و گفت: این مجمع ملی به عنوان صدای مطالبه گر جوانان این مرز و بوم باید از جایگاه ویژه ای در مناسبات حقوقی برخوردار باشد تا بتواند پیگیر امور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سالار رفیع زنجانی: ارتباط با قوای سه گانه برای رساندن جوانان به جایگاه اصلی خود چشم انداز مجمع است.

سالار رفیع زنجانی عضو منتخب هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان:  با رسمی شدن مجمع ملی جوانان مطالبه عمومی جوانان در راستای داشتن جایگاه حقوقی معتبر دانست و گفت: این مجمع ملی به عنوان صدای مطالبه گر جوانان این مرز و بوم باید از جایگاه ویژه ای در مناسبات حقوقی برخوردار باشد تا بتواند پیگیر امور باشد. 

وی با بیان اینکه ایجاد، تقویت و تعمیق روابط با قوای سه گانه برای رساندن جوانان به جایگاه اصلی خود چشم انداز این مجمع است تصریح کرد: مجمع ملی جوانان تنها نماینده ی سازمان های مردم نهاد نیست بلکه صدای جوانان سراسر کشوراست که با کسب اعتبارنامه زبان گویای این نسل خواهد بود. 

وی با اشاره به مشارکت حداکثری در انتخابات مجمع ملی جوانان آن را نهال تازه ای در به ثمر رساندن اهداف بزرگ جوانان دانست و افزود: عملی کردن بیانیه ی گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری با محوریت حضور جوانان از اهداف این مجموعه است. 

رفیع زنجانی با تاکید بر اینکه وظیفه ی مجمع ملی جوانان کشور پیگیری امورات جوانان اعم از اشتغال، ازدواج و مطالبات اجتماعی و.... است ابراز امیدواری کرد: بتوانیم به این مهم عمل نموده در راستای پیشرفت و توسعه و حل مشکلات کشور گامی برداریم. 

گفتنی است: در پایان دومین دوره انتخابات مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان که به صورت مجازی برگزار شد از ۲۶۰ نفر رای دهنده، ۹ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی بدل هیات رئیسه و ۲ بازرس اصلی و یک بازرس علی بدل این مجمع انتخاب شدند.

سالار رفیع زنجانی از زنجان نیز توانست با کسب 126 رأی در این انتخابات نام خود را جزو اعضای اصلی این مجمع ثبت کند. 

دیگر اعضا نیز به شرح ذیل انتخاب شدند:

اعضای اصلی هیات رئیسه:

1. مریم بابادی  با ۱۳۱ رای

2. راشد پرستار با ۱۳۰ رای

3.مرتضی براهویی ۱۲۸ رای

4. سارا سادات حسینی با ۱۲۷ رای

5.امیر کرمیان با ۱۲۷ رای

6.سالار رفیع زنجانی با ۱۲۶ رای

7.امیر عباس احمدی با ۱۲۵ رای

8.علی طاهری با ۱۲۵ رای 

9.امید نیاز پور با ۱۲۵ رای

اعضای علی البدل هیات رییسه:

1. دارا ترسیم با ۱۲۴ رای

2. سید جلال میر محمدی با ۱۲۴ رای

اعضای اصلی بازرسین مجمع:

1. هادی زمانی از چهار محال و بختیاری با ۱۲۱ رای

2. متین نجار زاده از قم با ۱۱۵ رای

عضو علی البدل بازرسین مجمع:

1. علی یزدان پناه با ۱۱۴ رای

اولین دوره انتخابات این مجمع سال ۹۷ برگزار شد که با مشارکت حدود ۷۵ درصدی سمن ها همراه بود که بدین ترتیب میزان مشارکت دوره قبل شکسته شد.

نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور و همچنین سمن های جوانان کشور بر این انتخابات نظارت دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز