معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

پروژه‌های عمران شهری شهرداری‌های زنجان به اتمام می‌رسد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۸۵۹۱
پروژه‌های عمران شهری شهرداری‌های زنجان به اتمام می‌رسد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به آخرین سال فعالیت شهرداران و اعضای شورای اسلامی دراین دوره باید تمام توجهات بر اتمام پروژه‌های عمران شهری جاری باشد و پروژه جدیدی آغاز نشود چرا که تعهدات آن برای سال‌های آینده مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهرداد سلطانی  در نشست شهرداران تابعه استان افزود: تعهدات در پروژه های عمران شهری باید به منزله اتمام پروژه ها باشد که تحقق این مسله چشم انداز بهتری را ایجاد می کند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری های استان در روزگار کرونایی اظهار داشت: این مجموعه از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون اقدامات خاص و ویژه ای را انجام داده اند و متناسب با شرایط حاکم در شهرها در مباحثی از قبیل بهداشت محیط با تشکیل کمیته مربوطه و از طرفی رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت کشور را مورد توجه قرار دادند.

این مسوول ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد عملکرد شهرداری ها در این خصوص مناسب بوده و آخرین بحث در ارتباط با ویروس کرونا توجه جدی به ناوگان مسافربری شهری شامل تاکسی ها و اتوبوس های درونشهری است.

وی اظهار داشت: طی بازدید انجام گرفته به ویژه در شهرداری زنجان این مهم مورد بررسی قرار گرفته  که در حد توان موارد رعایت شده  و در واقع می توان گفت کمترین مشکل به وقوع پیوسته است.

سلطانی با اشاره به بودجه عمرانی شهرداری های استان گفت: رعایت نسبت ۶۰ به ۴۰ در بودجه های عمرانی به جاری در برنامه ریزی بودجه ای رخ داده اما در عمل، تحمیل بخش هزینه های شهرداری و افزایش دستمزدها از یک سو و افزایش قیمت اقلام عمرانی موجب شده در پروژه‌های عمرانی امکان تحقق فراهم نشود، هر چند عملکرد شهرداری ها در این حوزه متفاوت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع همچنان در استان رصد و از شهرداری های استان درخواست می شود سال آتی با جدیت، امور را پیگیری کرده و با اصلاح ساختاری در بودجه شهرداری ها در دفتر امور شهری استانداری، حسابرسی ها به ماههای بعدی نماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز