معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

تردد خودروها در زنجان ۱۸ درصد کاهش یافت

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۸۶۰۴
تردد خودروها در زنجان ۱۸ درصد کاهش یافت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با محدودیت‌های اعمال شده طی آذرماه امسال طبق مصوبه ملی کرونا میزان تردد خودروهای استان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد در سطح استان کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به کاهش تردد خودروها در آذر امسال نسبت مدت مشابه سال گذشته در استان افزود: طی آذر سال گذشته ۷۳ هزار و ۱۶۵ تردد به ثبت رسید که این تعداد در آذر امسال۶۲ هزار و ۱۸۰ تردد بود.

وی شمار بازدیدهای انجام گرفته اصناف در خصوص رعایت محدودیت‌های کرونایی در آذرماه امسال را ۱۴ هزارو ۶۵۹  موردعنوان کرد و گفت: ۶۹ مورد صورتجلسه و به مراجع قضایی معرفی و ۱۶۰ مورد نیز پلمب شده است.

این مسوول در خصوص اعمال قانون یا جریمه طی آذر امسال نیز گفت: طی این ماه ۱۷ هزار و ۱۸۰ خودور توسط پلیس از مناطق قرمز و نارنجی استان بازگردانده شده و هفت هزار و ۲۷۵ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در استان ثبت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در ارتباط  با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی خودروها طی ماه یاد شده گفت: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در داخل شهر، ۶۸۰ مورد و ورودی شهرها ۹۲۳ مورد و جریمه یک میلیون تومانی در داخل شهر، ۵۲۸ مورد و ورودی شهرها، ۲۶۳ مورد بوده است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان نیز ادامه داد: در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر امسال چهار هزارو ۵۰۰ تردد خودرو در استان ثبت شد، در صورتی که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۸۰۰ تردد در استان زنجان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی ۲۹ و ۳۰ آذرماه امسال یکهزار و ۲۵ دستگاه خودرو به شهرهای مختلف استان وارد شده و یک هزار و ۱۶۴ خودرو نیز بازگردانده شدند، خاطرنشان کرد: ۸۸۳ فقره نیز اعمال قانون در طی شبانه روز یلدای امسال انجام شده که ۱۴۲ مورد جریمه ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی بوده و به نوعی ترددها کاهش ۵۰ درصدی داشته است.

فرماندار شهرستان طارم نیز در ادامه این جلسه، در خصوص پایش کارگران فصلی در شهرستان طارم، گفت: با اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده با بخشداری گیلوان و شهرستان‌های استان گیلان، ورود کارگردان فصلی غیربومی به این شهرستان به صفر رسیده است.

ستار صفری از تشکیل ۱۱ اکیپ نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان طارم خبر داد و افزود: اکنون روزانه ۹۰ الی ۹۵ مورد نظارت از اماکن مختلف شهرستان انجام می‌شود و از ابتدای طرح تاکنون ۵۵ واحد پلمب شده‌اند و در ۲ هفته اخیر ۹ واحد به دلیل رعایت نکردن تذکرهای کتبی و شفاهی پلمب شده‌اند.

وی از کاهش ۴۰ تا ۶۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرستان طارم خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه‌های آبان و آذر میزان تست‌گیری کرونا نیز در این شهرستان هشت برابر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز