استاندار زنجان:

مراسم بزرگداشت در شأن و مقام شهید قاسم سلیمانی برگزار شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۸۶۴۵
مراسم بزرگداشت در شأن و مقام شهید قاسم سلیمانی برگزار شود
استاندار زنجان با بیان اینکه سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نزدیک است، گفت: مراسم بزرگداشت باید در شأن، مقام و منزلت شهید سلیمانی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد گرامی داشت شهید حاج قاسم سلیمانی در محل استانداری زنجان، از کاهش بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: امیدواریم با تقویت پروتکل‌های بهداشتی این بیماری شوم بیشتر از این کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: مدیریت و کنترل ویروس کرونا با وجود اینکه امکانات بهداشتی آمریکا حداقل ۹ برابر ایران است اما امروز ترامپ و حکومتش به وضعیتی افتاده که از کنترل این بیماری عاجز شدند.

استاندار زنجان، گفت: امروز عرصه به قدری برای استکبار، تنگ شده که دست به عملیات کوردلانه، بزدلانه و ناجوانمردانه می‌زند اما مردم بصیر ما از ابتدای انقلاب تاکنون با هوش و بصیرت سیاسی که دارند، نشان دادند که با تمام فشارهایی که در شرایط کرونا و تحریم وارد می‌شود در مقابل استکبار، ایستادند.

حقیقی با بیان اینکه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نزدیک است، تاکید کرد: مراسم بزرگداشت باید در شان، مقام و منزلت شهید قاسم سلیمانی برگزار شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت شبکه شاد در معرفی شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: معلمان در سطح استان در ایام شهادت ایشان پنج دقیقه قبل از آغاز تدریس، مطالبی که به صورت متمرکز با هماهنگی سپاه و آموزش و پرورش تهیه می‌شود را برای آشنایی دانش‌آموزان با آن شهید ارائه دهند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه اتفاقاتی که پس از شهادت سردار سلیمانی در دنیا رخ داد هیچ عایدی جز بدنامی، برای استکبار و استبداد و نوکران منطقه‌ای آن‌ها نداشت، ابراز داشت: آمریکا و اسرائیل با تزریق مالی نوکران منطقه‌ای خود، جمهوری اسلامی را در ابعاد مختلف نظامی و اقتصادی تهدید می‌کردند.

حقیقی با بیان اینکه دشمن پس از شهادت سردار سلیمانی، کار را برای ایران تمام‌شده فرض می‌کرد، افزود: به برکت خون این شهید، شرایط دشمنان نه تنها به حالت اولیه بازگشت بلکه بدتر هم شده است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه اسرائیل هم که در چند سال گذشته، دولتش را پی‌درپی تغییر می‌دهد که نشان می‌دهد از درون پوچ می‌شود، گفت: حکومت ترامپ و آمریکا به جایی رسیده که مردم نیز حکومت وی را قبول نکرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز