معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

تامین به‌موقع اعتبار، شرط بهره‌برداری از پروژه‌های شهری زنجان در موعد مقرر است

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۰۳۴۸
تامین به‌موقع اعتبار، شرط بهره‌برداری
 از پروژه‌های شهری زنجان در موعد مقرر است
معاون عمرانی استاندار زنجان در خصوص اظهارات شهردار زنجان مبنی بر اینکه در صورت عدم تخصیص اعتبار طی 3 ماه آینده، بهره‌برداری از پروژه سبزه‌میدان در موعد مقرر بعید است، گفت: تامین به‌موقع اعتبار، شرط بهره‌برداری از پروژه‌های شهری زنجان در موعد مقرر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهرداد سلطانی گفت: به نظرم اظهارات شهرداری زنجان در جلسه اخیر شورای شهر، هشداری بوده که باید به فکر تامین بودجه از محل منابع مختلف بود.

وی با بیان اینکه منظور شهردار زنجان این نیست که بودجه دولتی به پروژه تزریق شود، خاطرنشان کرد: منظور این است که سیستم مدیریت شهری بتواند کار را از این حیث، پشتیبانی کرده و اعتبار لازم را به ادامه روند اجرای پروژه، تزریق کند.

سلطانی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از منابع مالی پروژه سبزه‌میدان را شهرداری تامین می‌کند، افزود: بخشی هم اعتباراتی است که ممکن است دولت به عنوان کمک به روند اجرای پروژه اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه میزان کمی از اعتبار مورد نیاز را دولت، تقبل می‌کند، تصریح کرد: بخشی از این اعتبار پرداخت شده و بخشی را هم دوباره برای تزریق به پروژه از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور در حال پیگیری هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندر زنجان در پاسخ به اینکه آیا قول‌هایی که نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی برای کمک به پروژه سبزه‌میدان داده بودند عملی شده یا نه، گفت: هر کدام از مسئولین از جمله نایب‌رئیس مجلس در مقام پیگیری موضوع هستند و تزریق بودجه از طریق دولت انجام می‌شود و ایشان در پیگیری موضوع به ما کمک می‌کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی سایت سردهات جهت دپوی پسماند روی اظهار داشت: انجام عملیات در این سایت را به صورت روزانه رصد می‌کنیم و کار با سرعت پیش می‌رود.

سلطانی با بیان اینکه محل جدید دپوی پسماند روی در سردهات هنوز آماده نشده است، خاطرنشان کرد: زمان مقرر نیز هنوز فرا نرسیده که بگوییم پروژه عقب افتاده و حدود 20 روز از موعدی که اعلام کرده بودیم، باقی مانده است.

معاون استاندار زنجان تصریح کرد: علی‌رغم سردی هوا و بارش برف و باران در چند مدت اخیر که مشکلاتی هم ایجاد کرده اما باز هم روند کار ادامه داشته و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و به نظر می‌رسد که در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه با آماده شدن سایت سردهات، تخلیه پسماند روی در ان منطقه آغاز می‌شود، افزود: آغاز تخلیه پسماند به معنای اتمام کار عمرانی نیست بلکه یعنی به نقطه‌ای می‌رسد که از یک طرف می‌شود تخلیه پسماند با ایمنی و بدون ایجاد مشکل زیست‌محیطی را انجام داد و از طرف دیگر نیز دوباره کار ادامه پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز