استاندار زنجان:

افزایش شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان حاکی از رونق تولید است

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۱۱۳۴
افزایش شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان حاکی از رونق تولید است
استاندار زنجان گفت: رشد شمار بیمه شدگان اجباری در این استان با وجود شرایط ناشی از شیوع کرونا، حاکی از رونق تولید در استان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی  در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: در زمان حاضر تعداد بیمه شدگان اجباری جدید استان نسبت به فروردین امسال چهارهزارو ۸۶۳ نفر بوده و این در حالی است که بر اساس گزارش تامین اجتماعی طی این مدت ماهانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر نیز به مرحله بازنشستگی رسیده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون شمار دریافت کنندگان مستمری بیمه بیکاری نیز در استان نسبت به فروردین امسال، ۳۴۹ نفر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار اعلام شده، تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در استان زنجان بیش از ۱۷۷ هزار نفر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه آمار بیمه شدگان اجباری در این استان  حاکی از آن است که حوزه تولید با مشکل قابل توجهی مواجه نشده است، اظهار داشت: آسیب شیوع کرونا بیشتر متوجه حوزه خدمات در استان است که اگر بساط این بیماری برچیده شود، در این بخش مشکلات برطرف می شود.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از سال ۹۴ تا کنون ۲۲۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است، گفت: ۱۷۰ مورد از این جلسات یعنی ۷۴ درصد مجموع جلسه ها، طی ۲ سال گذشته بوده است.

وی افزود: در واحدهای تولیدی و صنعتی که در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار گرفتند و مسائل و مشکلات آنها رفع شده، اتفاقات مفیدی افتاده است که نخ تایر صبا را می توان به عنوان یکی از این نمونه ها یاد کرد.

حقیقی ادامه داد: این نتایج با همت و کمک مدیران محقق شده و لازم است با اطلاع رسانی، مردم نیز در جریان موفقیت های به دست آمده قرار گیرند و خوشحال شوند.

به گزارش ایرنا، استاندار زنجان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، پیش از حضور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، از سه واحد تولیدی و صنعتی نخ تایر صباف پایا کنسرو و شرکت نیک ریس بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت آنها قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز