مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

رعایت قوانین و مقررات تنها خواسته ما از موسسین مدارس و مراکز غیردولتی است

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۱۱۴۳
رعایت قوانین و مقررات تنها خواسته ما از موسسین مدارس و مراکز غیردولتی است
حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان زنجان در این جلسه با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات در کلیه مدارس از جمله مدارس و مراکز غیردولتی گفت: از تمامی ظرفیت های قانونی برای حمایت از توسعه مدارس و مراکز غیردولتی استفاده می کنیم و تنها خواسته و انتظار ما از این مدارس و مراکز رعایت قوانین و مقررات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پنجاهمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان زنجان در محل سالن غدیر اداره کل برگزار شد. به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان؛ حسن مظفری  مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان زنجان در این جلسه  با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات در کلیه مدارس از جمله مدارس و مراکز غیردولتی گفت: از تمامی ظرفیت های قانونی برای حمایت از توسعه مدارس و مراکز غیردولتی استفاده می کنیم و تنها خواسته و انتظار ما از این مدارس و مراکز رعایت قوانین و مقررات است.

مظفری، قانون و قانون مداری را مهمترین موضوع در صدور مجوز تاسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیردولتی دانسته و اظهار داشت : در حوزه غیردولتی اصل بر رقابت است و صدور مجوز مدارس و مراکز غیردولتی مطابق قوانین و مقررات انجام  می شود و امیدوار هستیم رقابت سازنده مدارس و مراکز غیردولتی ، ارتقای کیفی این مدارس و مراکز را در پی داشته باشد.

رئیس شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان تاکید کرد: یکی از سیاست های آموزش و پرورش استفاده از مشارکت مردم در اداره مطلوب این نهاد می باشد و در این راستا تلاش می شود تا از تمامی ظرفیت های موجود برای جلب مشارکت مردم در آموزش و پرورش استفاده شود.

رئیس شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان در ادامه از تلاش ها و زحمات کلیه معلمان مدارس از جمله مدارس غیردولتی در پیشبرد برنامه های آموزش مجازی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه پرونده های متقاضیان تاسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیردولتی مورد بررسی قرار گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز