استاندار زنجان در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان؛

زنجان رتبه برتر در عملکرد کارگروه رفع موانع تولید را کسب کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۱۲۴۳۲
زنجان رتبه برتر در عملکرد کارگروه رفع موانع تولید را کسب کرد
استاندار زنجان گفت: بر اساس گزارش ستاد کشوری، این استان در شاخص‌های مختلف مرتبط با عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، در رتبه‌ها و جایگاه‌های برتر (اول تا سوم) کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: این شاخص ها شامل تعداد برگزاری جلسات، موثر بودن و پیگیری مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

 وی وجود هماهنگی بین مدیران و دستگاه‌های اجرایی را از دلایل عمده موفقیت عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ذکر کرد و اظهار داشت: در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی نیز لازم است این هماهنگی مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان در اتاق بازرگانی زنجان را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی و حمایت از این نقشه راه، زمینه را برای نتیجه دادن آن فراهم کنند.

وی تصریح کرد: اگر همکاری و اقدام عملیاتی در دستور کار باشد به طور حتم در رسیدن به اهداف ترسیم شده در این نقشه راه، موفق خواهیم شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه محور و اساس گفت و گوهای دولت و بخش خصوصی در استان، نقشه راه تجارت خارجی تدوین شده از سوی اتاق بازرگانی است، گفت: گشایش های ایجاد شده در موضوع ورود موقت کالا از طریق گمرک استان، نتیجه همین گفت وگوها بر محور نقشه راه تجارت استان بوده است.

حقیقی با بیان اینکه اگر نقشه راه داشته باشیم، همه کارها شدنی است، اظهار داشت: باید به آنچه مصوب شده، جنبه عملیاتی بدهیم و در میدان عمل باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت های محقق شده در اجرای پروژه ۲خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین اشاره کرد و گفت: در مقطعی طی چند سال گذشته این پروژه رها شده بود ولی اکنون با پیگیری های انجام شده طی چند ماه گذشته خیلی کارهای آن انجام شده است.

به گزارش ایرنا، ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان زنجان بوده که عملیات اجرایی آن از سال ۸۳ آغاز شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز