در پی اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه ‌سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی و تجاری انجام شد:

۳ هزار و ۶۰۰ موتورخانه ی واحد‌های مسکونی و تجاری زنجانی ها در دست اقدام

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۵۸۳۰
۳ هزار و ۶۰۰ موتورخانه ی واحد‌های مسکونی و تجاری 
زنجانی ها در دست اقدام
موسی احمدلو با پیمانکاران اجراییِ این طرح، نشستی صمیمی برگزار و شخصاً به ارائه توضیحات لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح در سطح استان پرداخت

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در پی اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه ‌سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی و تجاری، موسی احمدلو با پیمانکاران اجراییِ این طرح، نشستی صمیمی برگزار و شخصاً به ارائه توضیحات لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح در سطح استان پرداخت
​ مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: با ارتباط نزدیکی که با پیمانکاران فعال در استان خواهیم داشت؛ نسبت به اصلاح و بهینه‌سازی 3 هزار و 600 موتورخانه ی واحد‌های مسکونی و تجاری در کمترین زمان ممکن اقدام می کنیم.
مهندس احمدلو اجرای این طرح را در راستای سیاست های شرکت ملی گاز ایران مبنی بر صرفه جویی در مصرف گاز و حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی برای نسلهای آینده برشمرد و افزود: با اجرای این طرح مشترکین عزیز 3 نوع خدمات رسانی مهم شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی را از نمایندگان شرکت گاز بصورت رایگان دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه صرفه جویی10 تا 12 درصدی مصرف گاز توسط هر مشترک دستاورد مهمی است که با اجرای طرح ملی و همسو با سیاست‌های مسئولیت اجتماعی بدست می آید؛ اظهارداشت: کاهش هزینه های گاز مصرفی برای خانوار و صیانت از نعمت گاز طبیعی برای آیندگان از دیگر اهدافی است که در این طرح دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت‌های تاسیساتی که در این طرح مشارکت داشته و اجرای این سه فرایند را بر عهده دارند؛ دستمزد خود را از شرکت گاز دریافت می‌کنند، افزود: سایت ملی شرکت گاز به آدرس www.nigc.ir در دسترس عموم شرکت هایی است که قصد مشارکت در این طرح ملی را دارند.
مهندس احمدلو تصریح داشت: همچنین مشترکینی که برای سیستم گرمایشی منزل خود از موتورخانه استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با مراجعه به همین بخش در سایت شرکت ملی، ثبت نام کنند تا موتورخانه ساختمان آنها مورد اصلاح و بهینه ‌سازی رایگان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه، شرکت ملی گاز برای اجرای این طرح 60 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته است، افزود: اجرای این طرح علاوه بر بهینه سازی مصرف گاز، صیانت از محیط زیست؛ اشتغال ‌زایی قابل توجه را نیز به دنبال دارد.
در پایان این جلسه؛ مجریان این طرح به بیان نظرات و سئوالات خود در نحوه اجرای هر چه بهتر این طرح پرداختند.

 

نظر شما