مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد:

اجرای چندین طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۶۳۴۷
اجرای چندین طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود
علیرضا جزء قاسمی: این مخزن با حجم ذخیره 500 متر مکعب آب و با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال اجرایی شده و بیش از هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: احداث مخزن ذخیره آب روستای گلابر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از این پروژه هاست.

وی افزود: این مخزن با حجم ذخیره 500 متر مکعب آب و با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال اجرایی شده و بیش از هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: دهیاری گلابر نیز با بازسازی مخزن قدیمی روستا و حفر یک حلقه چاه رزرو  در اجرای این طرح مشارکت نمود.

وی به اجرای مخزن ذخیره آب 200 متر مکعبی در روستای آرمتلو نیز اشاره کرده و افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه می شود.

جزء قاسمی حفر و تجهیز چاه تامین آب شرب در روستای شهرک از توابع شهرستان ایجرود را نیز یادآور شده و گفت: این چاه به عمق 25 متر و با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال احداث می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ، تکمیل پروژه ساخت اتاق فرمان مخزن ذخیره آب روستای قندی بلاغ با اعتبار 2 میلیارد ریال و احداث خط انتقال، تجهیز چاه و ساخت موتور خانه برای روستای ایچ را نیز از دیگر طرح های آبرسانی در شهرستان ایجرود عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان ساخت: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، توسعه خدمات آبرسانی در بخش روستایی در اولویت قرار گرفته و شاهد رشد محسوس شاخص های آبرسانی در این مناطق هستیم.

وی تاکید کرد: در صورت تحقق برنامه های تدوین شده برای بخش روستایی استان زنجان، تا دو سال آینده عمده نیازمندی های آبرسانی روستایی استان رفع خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز