روابط عمومی اداره کل گمرک زنجان:

بازدیـد مدیر کـل گمـرک استـان زنجـان از شرکـت فولاد نورد افق زنجان -ابهر

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۶۸۸۱
بازدیـد مدیر کـل گمـرک استـان زنجـان از شرکـت فولاد نورد افق زنجان -ابهر
در این بازدید که با حضور تمامی مدیران ارشد شرکت مذکور صورت گرفت، مدیر فنی شرکت توضیحات لازم را درخصوص نحوه فعالیت های آن در طول مسیر خط تولید برای بازدید کنندگان بیان نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سید احمدی مدیر کل گمرک زنجان، به همراه حراست ومعاونین  با هدف بازدید و بررسی مشکلات شرکت های تولیدی و رفع موانع تولید با شعارسال 2021گمرک، "گمرک حامی احیاء، نوسازی و تاب آوری زنجیره تامین پایدار" با حضور در شرکت فولاد نورد کارن افق، از خط تولید و قسمت های مختلف شرکت بازدید نمود.

در این بازدید که با حضور تمامی مدیران ارشد شرکت مذکور صورت گرفت، مدیر فنی شرکت توضیحات لازم را درخصوص نحوه فعالیت های آن در طول مسیر خط تولید برای بازدید کنندگان بیان نمودند.

احداث شرکت نورد فولاد کاران افق در سال ۱۳۹۰ و با هدف تولید کلیه مفتولهای فولادی معمولی و پرکربن آغاز گردید. طرح تولید این دسته از مفتولها از آن جهت حائز اهمیت بود که به دلیل تحریمهای اعمالی بر کشور عملا واردات دسته خاصی از مفتولها با سختی زیادی مواجه بوده و ضمن خروج ارز از کشور همواره چرخه تولید را با مشکل مواجه میساخت.

تولید انواع مفتولهای آلیاژی مورد نیاز صنایع گوناگون از جمله جوش,ساختمان ,پیچ و مهره,فنرسازی این شرکت انجام میپذیرد.

در انتهای بازدید مسئولین شرکت مسائل و مشکلات را مطرح کردند و  سید احمدی به بررسی مشکلات مطرح شده و حل مشکلات گمرکی شرکت فوق پرداخته و راه های مناسبی را برای هرکدام بیان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز