جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

مامور قلابی پلیس راه اتوبان " زنجان - قزوین" دستگیر شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۷۶۹۶
مامور قلابی پلیس راه اتوبان  زنجان - قزوین دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک مامور نما که با استقرار در جاده ، پوشیدن البسه و معرفی خود به عنوان مامور راهنمایی و رانندگی از رانندگان در شهرستان سلطانیه اخاذی می کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرهنگ " خانی پور " در تشریح این خبر گفت: در پی وصول اخبار  مبنی بر اینکه شخصی با عنوان مامور  راهنماای و رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان سلطانیه  از رانندگان اخاذی می کند  موضوع به صورت ویژه  در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان سلطانیه قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:ماموران با هماهنگی قضائی متهم را با البسه پلیس راهور و  با یک دستگاه خودرو سمند، مجهز به آرم و علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ گردون، حین ارتکاب جرم در اوتوبان  "زنجان-  قزوین"  مشاهده  دستگیر و به پلیس اطلاعات شهرستان انتقال دادند.

سرهنگ خانی پور با اعلام اینکه از متهم یک دستگاه خودرو سمند توقیف شد اظهار داشت: متهم در  بازجویی های اولیه  ابتدا خود را  مامور راهور ناجا معرفی بود  که با بررسی های دقی تر مشخص شد متهم  مامور نما بود و  بخاطر اخاذی از مردم و رانندگان اقدام به این کار کرده است .

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان  تاکید کرد : در ادامه متهم  در بازجویی های بعمل آمده متهم ضمن اعتراف به جعل عنوان  پلیس در خصوص کلیه اقدامات غیرقانونی خود و اخاذی اعتراف که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 سرهنگ خانی پور با توصیه به رانندگان مبنی بر عدم پرداخت هرگونه وجه به افراد در جاده ها از شهروندان خواست افرادی که بدین شیوه  در محورهای مواصلاتی شهرستان سلطانیه مورد اخاذی قرار گرفته اند جهت پیگیری موضوع به پلیس امنیت عمومی شهرستان سلطانیه مراجعه کنند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز