روابط عمومی انتقال خون استان زنجان:

انتقال خون زنجان مورد ممیزی قرار گرفت

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۷۷۷۷
انتقال خون زنجان مورد ممیزی قرار گرفت
پس از بررسی ، ارزیابی و جمع بندی چک لیستهای مربوطه از واحدهای مختلف فنی و اداری مالی، به طور کلی عملکرد این مرکز مطلوب و قابل قبول ارزیابی گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ انتقال خون استان زنجان توسط آقای ایرج غفاریان کارشناس حوزه اداری و مالی انتقال خون استان آذربایجان شرقی، آقای عباس روحی QP اداره کل انتقال خون استان اردبیل و خانم افسانه مرادی معاون فنی انتقال خون استان قزوین ، در بخشهای فنی و اداری و مالی مورد ارزیابی قرار گرفت.

این ممیزی با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و انتقال تجارب میان مراکز انتقال خون، از بخشهای مختلف فنی و اداری و مالی ساختمان مرکزی و مرکز جامع اهدای خون سعدی انتقال خون زنجان انجام پذیرفت و به صورت دوره­ای میان تمامی مراکز انتقال خون سراسر کشور انجام می­پذیرد و نقش مهمی در هم افزایی تجربه همکاران و ارتقاء کیفی فعالیتها ایفا می­کند.

در پایان آقای روحی QP (Qualified Person) انتقال خون استان اردبیل و سرممیز این بازرسی ضمن تشکر از اقدامات و فعالیتهای انجام گرفته در انتقال استان زنجان گفتند؛ پس از بررسی ، ارزیابی و جمع بندی چک لیستهای مربوطه از واحدهای مختلف فنی و اداری مالی، به طور کلی عملکرد این مرکز مطلوب و قابل قبول ارزیابی گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز