مصوبه سفر معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

برگزاری جلسه‌ی هماهنگی در خصوص آزمون شاغلین شرکت ایران ترانسفو

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۹۶۲۳
برگزاری جلسه‌ی هماهنگی در خصوص آزمون شاغلین شرکت ایران ترانسفو
جلسه‌ی هماهنگی در خصوص سنجش صلاحیت حرفه‌ای شاغلین ایران ترانسفو- مصوبه سفر معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به ریاست محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با حضور نمایندگان شرکت ایران ترانسفو و اعضای کمیته سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مصوبه سفر معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور. به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان: در راستای اجرای مصوبات سفر معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص سنجش صلاحیت حرفه‌ای شاغلین شرکت ایران ترانسفو، جلسه‌ای با نمایندگان این شرکت در سالن جلسات اداره‌کل با هدف عملیاتی نمودن سنجش صلاحیت حرفه‌ای در حوزه جوشکاری برگزار شد.
محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان هدف از تشکیل این جلسه را اجرائی نمودن طرح سنجش صلاحیت حرفه‌ای شاغلین ایران ترانسفو و اعتبار بخشی به گواهینامه‌های مهارتی و تحقق برنامه‌های عملیاتی سال‌جاری، عنوان کرد.
در ادارمه این جلسه، پیشنهادات فرایند سنجش صلاحیت حرفه‌ای ( لینک ورود ثبت نام، آزمون کتبی آنلاین، آزمون عملی، صدور گواهینامه با کد بین المللی ) مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و استاندارد رشته مورد نظر ارزیابی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز