معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

برنامه‌های دهه‌فجر در زنجان به شکل مجازی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۰۲۴۹
برنامه‌های دهه‌فجر در زنجان به شکل مجازی برگزار می‌شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی نمی‌توانیم جلسات تجمع و تکثر را داشته باشیم، بنابراین رویکرد برنامه‌های امسال دهه‌فجر باید به صورت مجازی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه بزرگداشت دهه‌فجر انقلاب اسلامی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: باور داریم دهه فجر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره)، فرصت مغتنمی برای تبیین عالمانه‌ای از ارزش‌ها، اهداف، رویکردها، ثمرات و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی و عرضه آن به نسل، دنیا و جامعه امروزی است و بتوانیم برنامه‌های خود را بهره‌گیری جامعه و فناورانه و هنرمندانه تبلیغ و ترویج کنیم.

وی در رابطه با رویکرد برنامه‌های دهه‌فجر امسال، افزود: رویکرد برنامه‌های دهه‌فجر امسال به اقتضای نیاز جامعه و هجمه همه بدخواهان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش برای ایجاد اعتماد و امیدآفرینی، وحدت و انسجام ملی و تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و نهضت امام راحل، نهضت دینی، فرهنگی و توسعه‌خواه بوده است، تصریح کرد: دهه‌فجر فرصتی است برای ارائه اقدامات و برکات انجام شده در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) تا به شکل بایسته و شایسته به مردم منتقل کنیم؛ مردم اقدامات انجام شده را می‌دانند اما طبق فرموده مقام معظم رهبری، خدمات باید به مردم گفته شود، زیرا سبب تقویت روحیه اعتماد و ایجاد نشاط در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت صدا و سیمای مرکز زنجان، مطبوعات و رسانه‌های استان برای اطلاع‌رسانی در دهه‌فجر، ادامه داد: دهه‌فجر فرصتی برای بسترسازی لازم برای مشارکت مناسب فکری مردم در تهیه و تدوین برنامه‌های این ایام و به اقتضای شرایط در اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

مرادی‌نافچی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان باید تسهیل‌گری در ارائه خدمات را در دستور کار خود قرار دهند تا شادابی و نشاط در جامعه بیشتر شود، افزود: روسای کمیته‌های دهه‌فجر باید برنامه‌های این دهه را به صورت عالمانه تدوین کنند تا پاسخ‌گوی نیاز و سئوالات امروز جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه طبق اعلام ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی نمی‌توانیم جلسات تجمع و تکثر را داشته باشیم، بنابراین رویکرد برنامه‌های دهه‌فجر امسال باید به صورت مجازی باشد، افزود: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، ادارات و روسای کمیته‌های دهه‌فجر باید فضاسازی لازم محیطی مناسب با رویکرد شادابی و نشاط در جامعه را انجام دهند تا از شیوع پیک چهارم جلوگیری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های فرهنگی و آموزش‌وپرورش استان انتظار ویژه داریم تا از فرصت برنامه شاد، فضای مجازی در انتخاب مخاطب (نسل جوان و نوجوان) حداکثر بهره‌وری را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز