مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان :

۱۷ هزار و ۱۰۶ خانواده زنجانی مشمول کمک معیشت کرونا شدند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۰۲۸۰
۱۷ هزار و ۱۰۶ خانواده زنجانی مشمول کمک معیشت کرونا شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۱۷ هزار و ۱۰۶ خانواده زنجانی مشمول کمک معیشت کرونا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۱۷ هزار و ۱۰۶ خانواده زنجانی مشمول کمک معیشت کرونا شدند. به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی با حضور در دفتر نمایندگی تحلیل بازار در زنجان، با بیان اینکه دولت در ایام کرونا وام یک میلیون تومانی به خانواده‌های یارانه بگیر را در دستور کار قرار داد، عنوان کرد: درهمین راستا ۲۹۴ هزار و ۳۹۳ خانواده، معادل ۹۴۲ هزار و ۹۴۰ نفر دراستان زنجان توانستند وام یک میلیون تومان را در مرحله اول دریافت کنند.

وی در ادامه وی به اجرای طرح معیشتی خانوارها اشاره کرد و افزود:کمک معیشتی دولت به خانوار یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزارتومان و خانوار پنج نفر و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: استان ۳۳۵ زنجان هزار و ۴۳۴ خانواده یارانه بگیر دارد و تعداد افراد یارانه بگیر هم، یک میلیون و ۴۲ هزار و ۷۷۶ نفراست.
یوسفی با بیان اینکه طرح حمایت معیشتی نام طرحی است که دولت دوازدهم در ۲۴ آبان ماه سال گذشته و پس از آغاز سهمیه بنزین با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان سهمیه‌ای و سه هزار تومان آزاد، رسانه ای کرد، یادآور شد: تعداد خانواده‌های دریافت کننده معیشت بنزین ۲۷۴ هزار و ۱۰۵ خانواده و تعداد افراد دریافت کننده معیشت بنزین هم ۸۳۸ هزار و ۵۹۱ نفر است.
وی تعداد خانواده‌های نیم دهک پایین استان از کمک معیشت کرونا را ۱۷ هزار و ۱۰۶ خانواده اعلام کرد و ابراز داشت: تعداد افراد برخوردار هم ۳۸ هزار و ۱۰۴ نفر است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: بیش از ۴۷ درصد یارانه بگیران استان زنجان کمک معیشت کرونا به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومانی را دریافت کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز