استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

در مولدسازی، استان زنجان بسیار خوب عمل کرده است

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۲۹۱۳
در مولدسازی، استان زنجان بسیار خوب عمل کرده است
استاندار زنجان گفت: زحمات سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران برای تامین پاداش و رفاهی کارکنان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: امسال سال بسیار سختی به لحاظ تخصیص بودجه و درآمدهای استان بود اما با این‌همه تنگنا و سختی، تنها استانی هستیم که توانستیم 7 ماه از پاداش و رفاهی کارکنان دولت را پرداخت کنیم.

مقام عالی استان افزود: مبلغ عیدی کارکنان نیز آماده است و پس از تعیین میزان به کارکنان پرداخت خواهد شد.

استاندار زنجان به موضوع مولدسازی و فروش املاک مازاد دستگاه‌ها برای تامین بودجه مورد نیاز استان اشاره کرد و گفت: مدیران طی دو ماه گذشته همکاری خوبی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشتند و توانستیم تمام اعتبارات را به حساب سازمان مدیریت واریز کنیم.

او تاکید کرد: برای تامین اعتبارات استان نباید فقط به مولدسازی تکیه کنیم و باید پیگیر اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای نیز باشیم.

استاندار زنجان در ادامه شورای برنامه ریزی و توسعه به برگزاری کنگره 3535 شهید استان در سال آینده اشاره کرد و گفت: این کنگره آبروی استان و ادای دین به مقام شهدا و خانواده آنهاست و لازم است همه مدیران پای کار باشند و در برگزاری هر چه باشکوهتر آن همکاری کنند.

حقیقی با بیان اینک دبیرخانه کنگره فعال است و اسناد بسیار ارزشمندی نیز از شهدا جمع آوری شده است از مدیران خواست هزینه های لازم برای برگزاری آن را تامین کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز