معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

نظارت بر فرآیند آموزش در بستر فضای مجازی ضروری است

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۲۹۲۹
نظارت بر فرآیند آموزش در بستر فضای مجازی ضروری است
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: نظارت بر فرآیند آموزش در بستر فضای مجازی امری ضروری است و انتظار بر این است که مدیران نواحی مختلف آموزش و پرورش توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان که با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش محور توسعه هر کشوری است افزود: رویکرد مدیریت عالی استان نیز توسعه این بخش است.

وی اظهار داشت: اگر به حوزه فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی، امنیتی و حتی سیاسی توجه کنیم، نقش بی‌بدیل فرهنگیان و آموزش و پرورش در حوزه های مختلف بسیار قابل تامل است.

مرادی افزود: بر این اساس رویکردمان با بهره گیری مناسب از فرصت آموزش و پرورش در شرایط سخت و سهل جامعه نقش محوری و میدانی دارد و به این مهم باور داریم.

این مسوول با بیان اینکه توجه مدیریت استان به حوزه آموزش و پرورش از اهمیت و بلندی این دستگاه مهم ناشی می شود، ادامه داد: بر این مبنا باید هم به زیرساخت فیزیکی و مجازی و هم به توانمندسازی دانش آموزان محروم به عنوان یک رویکرد در راستای برقراری عدالت آموزشی و درصد بسیار پایین دانش آموزانی که بیسواد هستند در توسعه سواد آموزی توجه شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجاناظهار داشت: یکی از فرصت های نظام جمهوری اسلامی به رغم شرایط کرونایی این است که در فضای موجود فرهنگیان، آموزش را بدون وقفه ادامه دادند و اقدامات قابل توجهی در این شرایط داشتند که در این خصوص فرهنگیان زنجانی نیز اقدامات در خور توجهی را انجام دادند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به در پیش بودن ۲ انتخابات سرنوشت ساز " شورای اسلامی شهر و روستا "و ریاست جمهوری" در بهار سال ۱۴۰۰  گفت: فرهنگیان به عنوان قشر ذی نفوذ در زمینه حضور حداکثری داوطلبان و مردم در انتخابات می توانند نقش موثر و بسترسازی را ایفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز