جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام نمود:

کشف ۱۴۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در زنجان

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۲۹۶۸
کشف ۱۴۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 145 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش بیش از 38 میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه و پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  " ایرج خانی پور "در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر به کارگیری غیرمجاز دستگاه های بیت کوئین (تولید ارز دیجیتال) درسطح  شهرستان های  سلطانیه و زنجان ،  رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه از تولید ارز دیجیتال در یکی از مناطق این شهرستان مطلع و پس از بررسی  و هماهنگی قضائی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل 96 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه 98 دستگاه پاور،15 دستگاه سوئیچر شبکه و 19 دستگاه برد ماینر (مجموعا 228 )دستگاه که به صورت غیرقانونی در محل نصب و در حال استخراج ارز بود ،کشف کردند .

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های کشف شده در شهرستان سلطانیه  را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود :  در این رابطه یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی  شد .

سرهنگ خانی پورخاطر نشان کرد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از تولید ارز دیجیتال در سه منطقه شهر زنجان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از سه منطقه شهر زنجان 49 دستگاه ارز دیجیتال غیر مجاز کشف کردند، گفت : ارزش ریالی دستگاه های کشف شده بیش از 8 میلیارد ریال برآورد شده است .

 این مقام انتظامی تاکید کرد:  ماموران در مجموع از شهرستان های سلطانیه و زنجان  145 دستگاه  استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش بیش از 38 میلیارد ریال کشف کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز