مدیرکل ثبت احوال استان زنجان خبر داد:

راه اندازی ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی در بخش چورزق

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۲۹۹۱
راه اندازی ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی در بخش چورزق
سید علی شفیعی مدیرکل ثبت احوال استان به اتفاق کارشناس مسئول حراست و کارشناس مسئول روابط عمومی از اداره ثبت احوال شهرستان طارم بازدید نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل ثبت احوال در بازدید از نمایندگی ثبت احوال بخش چورزق و در دیدار با مراجعه کنندگان ، پای صحبت های آنان نشسته وبه خواسته آنان در خصوص دایر نمودن ایستگاه کارت هوشمند ملی در این بخش جامه عمل پوشاند ودستورایجاد ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی را به معاونت فناوری صادرو همان روز راه اندازی گردید.
ایشان افزود : البته در چند ماه گذشته پیگیری های لازم در خصوص اخذ مجوزاز سوی سازمان مرکزی صورت گرفته بود که نیاز به تامین مالی و تهیه تجهیزات فنی لازم بود که بالحمدا.. این امکان نیزفراهم شد.
با راه اندازی این ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی در این بخش بسیاری از مشکلات مردم در این منطقه مرتفع گردید و دیگر نیاز نیست مردم برای ثبت نام کارت هوشمندملی به ثبت احوال شهر آببرمراجعه نمایند .
وی دراین بازدید خطاب به کارکنان گفت : تمام توان و نیروی جسمی و فکری همکاران درراستای خدمات رسانی مطلوب و تسهیل و تسریع در روند ارائه خدمات به مردم در جهت کسب رضایت مندی ارباب رجوع باید باشد.
وی همچنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری ومقابله با بیماری ویروس کرونا تاکید کرد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه