امام جمعه زنجان در همایش تقدیر از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان:

پژوهش در یک جامعه از اهمیت والایی برخوردار است

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۲۲۹۹۸
پژوهش در یک جامعه از اهمیت والایی برخوردار است
آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این همایش ضمن تبریک کسب رتبه برتر توسط شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: از زحمات تمامی اعضای شورای آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر میکنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ همایش تقدیر از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرمانداران و روسای مناطق برتر و سایر اعضا این شورا در سالن اجتاعات استانداری زنجان برگزار شد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این همایش ضمن تبریک کسب رتبه برتر توسط شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: از زحمات تمامی اعضای شورای آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر میکنم.

نماینده ولی فقیه در استان توجه به مناطق کم برخوردار را از اولویت های اول عنوان کرد و افزود: معلمان در این مناطق زحمات فراوانی متحمل شده اند که جا دارد شناسایی و مورد تقدیر قرار گیرند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت پژوهش، تصریح کرد:  پژوهش در یک جامعه از اهمیت والایی برخوردار است لذا ایجاد فرهنگ پژوهش و آموزش نحوه انجام آن در طول دوران تحصیل دانش آموزان به خصوص در دو سال آخر تحصیلی آنان باید مورد توجه قرار گیرد و تدابیری برای آن اندیشیده شود.

وی در پایان با اشاره به پویش تهیه تبلت برای دانش آموزان استان، گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است اما کافی نیست و ضرورت دارد  به طور ویژه بدان پرداخته شود و این هفته در نماز جمعه شهرستان مطرح خواهم کرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه