مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اعلام نمود:

ارائه تسهیلات ۶ میلیارد ریالی به تعاونی‌های تولید کننده ماسک و پوشاک بیمارستانی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۳۶۴۳
ارائه تسهیلات ۶ میلیارد ریالی به تعاونی‌های تولید کننده ماسک و پوشاک بیمارستانی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ارائه تسهیلات 6 میلیارد ریالی به تعاونی‌های تولید کننده ماسک و پوشاک بیمارستانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا یوسفی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، عنوان کرد: معاونت امور تعاون در امر پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تعاونی که در زمینه تولید ماسک و پوشاک بیمارستانی فعال هستند، پیش قدم بوده است.
وی افزود: 17 شرکت تعاونی جهت دریافت تسهیلات 12 درصدی و سرمایه در گردش دوساله به مبلغ 110 میلیارد ریال معرفی شدند که متاسفانه به دلیل کوتاه مدت بودن تسهیلات، فقط دو شرکت تعاونی جمعا به مبلغ 6 میلیارد  و 950 میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: همچنین بر اساس توافقنامه با صندوق کارآفرینی امید، تعداد 20 شرکت تعاونی اخیرا جهت دریافت تسهیلات به آن صندوق معرفی شده‌اند که پرونده آنها در صندوق در دست بررسی بوده و به زودی نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.
یوسفی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته تعداد هفت شرکت تعاونی متشکل از زنان سرپرست خانوار و تولید کننده لوازم بهداشتی و بیمارستانی از مبلغ یک میلیارد و 210 میلیون ریال کمک بلاعوض برخوردار شده‌اند.

 

 

نظر شما