مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

۵۰ درصد یارانه بگیران زنجان کمک هزینه معیشتی کرونا را دریافت می‌کنند

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۴۹۳۷
۵۰ درصد یارانه بگیران زنجان کمک هزینه معیشتی کرونا را دریافت می‌کنند
محمدرضا یوسفی افزود: تعداد افراد بهره‌مند از کمک هزینه چهار ماهه معیشتی کرونا در استان زنجان ۵۰۸ هزار و ۶۰۵ نفر است که حدود ۴۷ درصد از افراد یارانه بگیر را در بر می گیرد. یوسفی گفت: بر اساس این طرح مقرر شده است به مدت چهار ماه (از آذرماه امسال) به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هر نفر ماهیانه ١۲۰ هزار تومان و به سایر افراد، ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۵۰ درصد یارانه بگیران در این استان که شامل ۱۷۴ هزار و ۱۵۲ خانوار است، کمک هزینه معیشتی چهار ماهه کرونا را دریافت می‌کنند.

 محمدرضا یوسفی افزود: تعداد افراد بهره‌مند از کمک هزینه چهار ماهه معیشتی کرونا در استان زنجان ۵۰۸ هزار و ۶۰۵ نفر است که حدود ۴۷ درصد از افراد یارانه بگیر را در بر می گیرد.
یوسفی گفت: بر اساس این طرح مقرر شده است به مدت چهار ماه (از آذرماه امسال) به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هر نفر ماهیانه ١۲۰ هزار تومان و به سایر افراد، ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان پرداخت شود.

بهره مندی ۱۰۶ هزار و ۱۲۹ خانوار در استان زنجان از وام یک میلیون تومانی
 وی تصریح کرد: همچنین ۱۰۶ هزار و ۱۲۹ خانوار در استان زنجان از وام یک میلیون تومانی مرحله دوم در قالب تسهیلات کرونایی، بهره مند شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس اطلاعات آماری، جمعیت این استان یک میلیون و ۹۷ هزار و ۱۴۷ نفر و شمار خانوارهای استان ۳۵۸ هزار و ۸۶ خانوار است، گفت: در مجموع تعداد خانوارهای یارانه بگیر استان ۳۳۵ هزار و ۴۳۴ مورد است که جمعیت یک میلیون و ۴۲ هزارو ۷۷۶ نفر را شامل می شود.
یوسفی افزود: از این تعداد افراد یارانه بگیر استان، ۸۳۸ و ۵۹۱ نفر یارانه معیشتی از محل اصلاح قیمت بنزین را نیز دریافت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز