مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

در سطح کشور برای اولین بار میز صادرات بخش تعاون در استان زنجان راه اندازی شده است

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۴۹۷۳
در سطح کشور برای اولین بار میز صادرات بخش تعاون در استان زنجان راه اندازی شده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه بیماری کرونا بسیاری از مشاغل را دچار آسیب کرد، گفت: در این میان قبل از کرونا صادرات کالا توسط شرکت های تعاونی در استان ۱۶ میلیون دلار بود که با شیوع بیماری کرونا این آمار بسیار کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا یوسفی به فعالیت شرکت‌های تعاونی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: شرکت‌های تعاونی در استان دربخش صادرات فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی اظهار کرد: در سطح کشور برای اولین بار میز صادرات بخش تعاون در استان زنجان راه اندازی شده است که در توسعه فعالیت‌های صادراتی شرکت‌های تعاونی بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه بیماری کرونا بسیاری از مشاغل را دچار آسیب کرد، گفت: در این میان قبل از کرونا صادرات کالا توسط شرکت های تعاونی در استان ۱۶ میلیون دلار بود که با شیوع بیماری کرونا این آمار بسیار کاهش یافته است.

یوسفی بر لزوم تقویت شرکت‌های تعاونی در استان زنجان تاکید کرد و یاد آورشد: امیدواریم با ریشه کنی بیماری کرونا شاهد افزایش صادرات کالا توسط شرکت‌های تعاونی در استان باشیم.

وی از وجود چهار هزار و ۶۱۴ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۲۵۰ تعاونی فعال بوده و دو هزار و ۵۹۴ تعاونی هم در استان غیر فعال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان ابراز داشت: تاکنون ۲۷۷ تعاونی در استان زنجان منحل شده است و شناسایی تعاونی‌های غیر فعال هم ادامه دارد.

یوسفی با بیان اینکه تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند، افزود: تعاون یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه اقتصادی ملی است و درفقر زدایی جامعه هم بسیار موثر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز