معاون اقتصادی استاندار زنجان خبر داد؛

کارخانه نوآوری در زنجان احداث می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۵۵۸۳
کارخانه نوآوری در زنجان احداث می‌شود
معاون استاندار زنجان از احداث کارخانه نوآوری در استان زنجان خبر داد و گفت: مقدمات و مکان‌یابی احداث کارخانه نوآوری در استان فراهم‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا آبی پور از احداث کار خانه نوآوری در استان زنجان خبر داد و گفت: مقدمات و مکان یابی احداث کارخانه نوآوری در استان فراهم شده است.

وی اظهار کرد: کارخانه نوآوری درواقع ساختاری و ساز و کاری است که به وسیله آن بسیاری از منابع و ابزارهای مورد نیاز بازگیران عرصه اکوسیستم‌های کار آفرینی استان شامل کارآفرینان، مربیان، مشاوران، شتاب دهنده‌ها، سرمایه گذاران ریسک پذیر، جامعه خدمت دهنده به بخش استارت آپی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان دریک فضا گرد هم جمع می‌شوند.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: با تجمیع آرا عقاید و اندیشه‌های ناب جوانان خلاق استان رونق اشتغال و اقتصاد را به بار می‌آورند.

آبی پور با اشاره به لزوم پیش بینی آسیب‌های احتمالی گفت: در واقع مهمترین نکته حائز اهمیت موضوع بازاریابی و پیوند با تولید در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و غیره می‌باشد که محل کارخانه نوآوری استان بهتر است در قالب یک محیط مفرح و با نمای مطلوب و نمایشگاهی باشد که توانایی نمایش این استعدادها را داشته باشد و لذا در جلسات متعدد کار شناسی، محل احداث این کارخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه بازدیدهای میدانی نیز به عمل آمد و درنهایت گزینه‌های نهایی بررسی شد، تاکید کرد: رویکرد اصلی اعتماد به جوانان خلاق و کارآفرین استان می‌باشد و هدف اصلی توسعه و ایجاد فرهنگ پویایی و ایجاد امکان تعامل و همفکری مجموعه‌های دانش بنیان است.

آبی پور گفت: امیدوارم با تمهیدات اتخاذ شده و اقدامات صورت گرفته، حسب سیاست‌های کلی ابلاغی دولت به زودی شاهد افتتاح کارخانه نوآوری استان باشیم.

 

نظر شما