در راستای توانمند سازی مشاوران مدارس صورت گرفت:

برگزاری دوره آموزش تحت عنوان مهارت های تاب آوری ،تفکر و حل مسئله

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۵۵۸۶
برگزاری دوره آموزش تحت عنوان مهارت های تاب آوری ،تفکر و حل مسئله
مهدی نیکخواه رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی استان از زحمات و تلاش های مشاوران مدارس در پیشبرد برنامه ها و طرحهای مشاوره تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در راستای توانمند سازی مشاوران مدارس، دوره آموزشی ضمن خدمت با عنوان مهارت های تاب آوری ،تفکر و حل مسئله با همکاری اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه استان، بصورت مجازی برگزارشد.

در ابتدای این برنامه مهدی نیکخواه رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی استان از زحمات و تلاش های مشاوران مدارس در پیشبرد برنامه ها و طرحهای مشاوره تشکر کرد.

وی تأکید داشت که با راهنمایی و نظارت همکاران آزمونهای غربالگری و هدایت تحصیلی دانش آموزان به نحو مطلوبی انجام پذیرد.

نیکخواه گفت: همکاران با پیگیری و اهتمام خوب در مهلت تعیین شده سعس در جلب مشارکت دانش آموزان در اجرای آزمونها نمایند.

در ادامه وی دستورالعمل هفته معرفی مشاغل و نحوه ی اجرای برنامه ها را تبیین نمود و نیز محتوای مربوط به برگزاری جلسات در فضای مجازی برای والدین و دانش آموزان در خصوص هدایت تحصیلی با تأکید بر ضوابط ورود به شاخه ها و رشته های تحصیلی و ظرفیت و برش منطقه ای جهت توسعه متوازن رشته ای  را تشریح نمود و در پایان اشاره کرد  به نحو شایسته ای از تلاشهای همکاران در هفته امور تربیتی تقدیر به عمل خواهد آمد.

در ادامه برنامه اکبرمهدیلو سرگروه آموزشی مشاوران استان به تدریس دوره آموزشی با موضوع مهارت های تاب آوری پرداخت و درپایان پرسش وپاسخ توسط مشاوران انجام گرفت. یاد آور می شود این دوره آموزشی در هفته های آتی با تدریس مصطفی ولی پور و حجت اله تیمورخانی اعضای گروه آموزشی استان ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز