مدیرکل آموزش و پرورش استان در افتتاحیه دهمین دوره ی مجلس دانش‌آموزی:

دانش‌آموزان به عنوان مدیران آینده‌ باید در تصمیم‌گیری‌ ها مشارکت نمایند

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۸۰۰۵
دانش‌آموزان به عنوان مدیران آینده‌ باید در تصمیم‌گیری‌ ها مشارکت نمایند
حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان انتخاب شدن به عنوان نماینده، شما دانش‌آموزان را در معرض یادگیری بزرگی قرار داده است و یادگیری بیشتر باعث افزایش توانمندی و توسعه‌ی درک اجتماعی می‌شود که خود فرصتی برای مشارکت در کارهای جمعی و اداره‌ی امور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیین افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، معاون پرورشی و فرهنگی، رئیس سازمان دانش آموزی زنجان و ٢ نماینده مجلس دانش آموزی استان(علی صالحی و مائده محمدی)به صورت برخط برگزار شد. بِه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن تبریک به نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان، گفت: هدف از انتخاب نمایندگان استانی مجلس دانش‌آموزی، توجه و اعتماد مسئولین به دانش‌آموزان سراسر کشور است. 

وی افزود: دانش‌آموزان منتخب که مورد اعتماد جامعه‌ی دانش‌آموزی هستند، کوتاه‌ترین و بهترین مسیر برای انتقال پیشنهادات و انتقادات به مسئولین استانی و کشوری می‌باشند.

مظفری افزود: انتخاب شدن به عنوان نماینده، شما دانش‌آموزان را در معرض یادگیری بزرگی قرار داده است و یادگیری بیشتر باعث افزایش توانمندی و توسعه‌ی درک اجتماعی می‌شود که خود فرصتی برای مشارکت در کارهای جمعی و اداره‌ی امور است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت تأکید کرد: شنیدن نیازها و خواسته‌های دانش‌آموزان از زبان خود آنها زمینه‌ساز فرایند مشارکت آنها در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری‌های کلان آموزش و پرورش است. 

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان به عنوان مدیران آینده‌ی کشور باید از زمان مدرسه در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ها مشارکت نمایند.

این مقام مسئول از نمایندگان خواست نسبت به محیط تحصیلی و همنوعان خود حساسیت بیشتری داشته باشند و از این فرصت طلایی برای انتقال پیشنهادات و انتقادات خود استفاده نمایند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم ، حکم نمایندگان جدید مجلس دانش‌آموزی استان به آنها تقدیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز