معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

قوانین عادی برای شرایط غیرعادی کارساز نیست

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۶۵۲۷
قوانین عادی برای شرایط غیرعادی کارساز نیست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد: با قوانین عادی نمی‌توان در شرایط غیرعادی برنامه‌ریزی درستی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا آبی‌پور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی در راستای رونق تولید و اهتمام به تحقق شعار سال در استان انجام شده است، گفت: در همین راستا 52 پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری اینکه از این تعداد پروژه در نظر گرفته شده برای استان در حوزه رونق تولید، 22 پروژه به صورت اولویت‌دار بوده و مابقی پروژه‌های نیز قطعی شده است، افزود: در همین راستا و برای سال آینده دبیرخانه مربوطه  11 واحدی تولیدی و صنعتی را جزو طرح‌های اولویت‌دار قرار داده است.

 آبی پور با اشاره به اینکه ماشین‌سازی، توسعه کاغذ، تولید دارو و ... از جمله طرح‌های اولویت‌دار سال آینده به شمار می‌رود، تصریح کرد: علاوه بر این برای سال آینده چندین طرح در حوزه کشاورزی در نظر گرفته شده است که در این خصوص نیز می‌توان به طرح‌هایی چون اصلاح باغات، توسعه تولید شیر و گوشت و ... اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امروز در شرایط غیرعادی قرار داریم و نمی‌توان با قوانین عادی برنامه‌ریزی لازم را برای پیشبرد اهداف اتخاذ کرد، ادامه داد: در حوزه فناوری نیز قرار است گام‌های بلندی، از جمله ایجاد دسترسی به اینترنت پرسرعت در روستاها و ... برداشته شود.

آبی‌پور در ادامه از استقرار 20 شهرک صنعتی در استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین 2.5 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در زنجان بوده و 1.16 درصد واحدهایی که مشکل آن‌ها احصا شده نیز در زنجان واقع است.

 

نظر شما