در جلسه هماهنگی و تبادل اطلاعات برای برگزاری انتخابات در استان

استاندار زنجان: برگزاری درست انتخابات در گرو اجرای قانون و تعامل است

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۷۱۰۶
استاندار زنجان: برگزاری درست انتخابات در گرو اجرای قانون و تعامل است
استاندار زنجان گفت: برگزاری موفق و درست انتخابات در گروی اجرای دقیق قانون و تعامل و همکاری بین هیات‌های اجرایی و نظارت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی  در جلسه هماهنگی و تبادل اطلاعات برای برگزاری انتخابات در استان افزود: سال ۹۸ و نیز در مرحله دوم انتخابات مجلس در سال ۹۹، انتخابات بسیار خوبی در استان برگزار کردیم که مورد تایید همه قرار گرفت و برای نخستین بار کسی ایرادی به برگزاری انتخابات در استان نگرفت؛ این موضوع البته انتظارت مردم را از ما بیشتر کرده و وظیفه ما برای انتخابات آینده، سنگین تر شده است.

وی ادامه داد: حسن انتخابات گذشته این بود که تلاش کردیم تا قانون به درستی اجرا شود، تعامل لازم، مناسب و درست با هیات نظارت ایجاد و این موجب اعتماد شده و در سایه این اعتماد انتخابات به خوبی برگزار شد.

استاندار زنجان گفت: در انتخابات پیش رو نیز تلاش خواهیم کرد ارکان انتخابات را پیاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات نباید موضوع کرونا را تحت الشعاع قرار دهد و خللی در کار ما در خصوص کنترل و نظارت بر مهار این بیماری ایجاد کند.

حقیقی به لزوم آسیب شناسی عملیاتی انتخابات های پیشین در استان اشاره کرد و گفت: یکی از آسیب های انتخابات شوراها در دوره گذشته این بود که در برخی روستاها نامزدی برای حضور در انتخابات وجود نداشت که برای این مساله در انتخابات پیشین باید تمهیدی اندیشیده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بکارگیری مشاوران حقوقی در ستادهای انتخابات استان و شهرستان ها تاکید کرد و افزود: در همه مراحل پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات باید دقت داشته باشیم تا ارکان انتخابات به درستی اجرایی شود.

 

نظر شما