رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد:

اقدام علیه صحبت های نادرست یکی از مسئولان کشوری

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۷۱۷۰
اقدام علیه صحبت های نادرست یکی از مسئولان کشوری
با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته یکی از مسئولا ن کشور در زنجان صحبتهای نادرست و خلاف سیاستهای نظام ایراد نمودند که بلافاصله مستندات جمع آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرا بگیرند و کسی نمی‌تواند با صحبتهای خود انقلاب و نظام را زیر سئوال ببرد افزود: آنچه که هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و یکی از مسئولان کشور صحبتهای نادرست و خلاف سیاست های نظام داشتند، جای تأسف دارد.

صادقی نیارکی اظهار کرد: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش‌های و باورهای دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب است همه ما باید در این راه تلاش کنیم نه اینکه با صحبتهای نسنجیده ارزشهای نظام و انقلاب را زیر سئوال ببریم.

رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز