استاندار زنجان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

صدا و سیمای استان از ابتدای کرونا تاکنون صادقانه خدمت کرده است

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۰۸۹۴
صدا و سیمای استان از ابتدای کرونا تاکنون صادقانه خدمت کرده است
استاندار زنجان گفت: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا استودیو سلامت بسیار کمک حال کادر درمان استان شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: مدیران برخی دستگاهها همچون جهاد کشاورزی، دامپزشکی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در تامین اعتبارت لازم برای پرداخت رفاهی و اضافه کاری کارکنان بسیار موفق عمل کردند و در سال 1399 هیچ معوقه پرداختی نداشتیم.

وی به بحث پژوهش در دوران کرونا نیز اشاره کرد و افزود: باید اعتبارت ویژه ای برای پژوهش در دوران پسا کرونا اختصاص یابد.

او با قدردانی از اقدامات صادقانه در انعکاس رویدادهای استان بویژه در شرایط کرونا و واقعیت های آن خاطرنشان کرد: جزو اولین استان هایی بودیم که با تعامل صداوسیما، استودیو سلامت راه اندازی شد و نقش بسیار مهمی در پیشگیری و آگاهی مردم در مقابله با کووید 19 داشت و به همین منظور ضروریست برای تجهیز و و توسعه صداوسیمای مرکز استان اعتبارت در خوری در نظر گرفته شود.

در شورای برنامه ریزی استان طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی مطرح شد که استاندار زنجان خواستار برش شهرستانی در این زمینه شد و گفت: توسعه روستا یعنی گردش چرخ اقتصاد و رونق و آبادانی منطقه که با مهاجرت معکوس ممکن می شود و از این رو باید عالی ترین مقام استان و شهرستان پیگیر اجرای طرح ها در روستا باشند.

در این جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، تفاهم نامه احداث فضاهای آموزشی در شهرک های اقماری استان امضا شد و قرار است از ابتدای سال آینده در مدت 3 سال 762 کلاس درس در شهرک های اقماری احداث شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز