معاونت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

هنرکارت به مرور و به صورت مرحله‌ای برای همه هنرمندان ارسال خواهد شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۲۱۵۴
هنرکارت به مرور و به صورت مرحله‌ای برای همه هنرمندان ارسال خواهد شد
ایرج داوودبیگی گفت: هنرکارت بر اساس زمان‌بندی صندوق اعتباری هنر برای مراکز استان‌ها ارسال شده و در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ایرج داوودبیگی با بیان اینکه هنرکارت یک کارت خرید بانکی عضو شبکه شتاب است و همه قوانین و مقررات مربوط به کارت‌های خرید شبکه شتاب مشمول این کارت نیز می‌شود، اظهار کرد: هنرکارت بر اساس زمان‌بندی صندوق اعتباری هنر برای مراکز استان‌ها ارسال شده و در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات ویژه‌ای برای هنرکارت در نظر گرفته‌ شده که به مرور فعال خواهد شد، افزود: هنرمندانی که تاکنون هنرکارت خود را دریافت نکرده‌اند نگران نباشند، چون هنرکارت‌ها بعد از آماده‌سازی و تقریباً به صورت روزانه به مراکز استان‌ها ارسال شده و در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه هنرمندان بعد از دریافت هنرکارت باید شماره ۱۶ رقمی درج شده بر روی کارت را با همان شماره موبایلی که ثبت‌نام کرده‌اند به شماره ٥٠٠٠٢٨١٩٠ پیامک کنند که بعد از چند لحظه پیامک «هنرمند گرامی سلام، پیامک شما دریافت شد» را دریافت خواهند کرد که بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت نیز رمز کارت برای آن‌ها پیامک خواهد شد، تصریح کرد: اعضایی که در بانک آینده حساب ندارند و برای گرفتن کمک‌هزینه کرونا به بانک آینده نرفته‌اند، قبل از ارسال پیامک فعال‌سازی کارت، باید برای احراز هویت به نزدیک‌ترین شعبه بانک آینده مراجعه کنند.

داوودبیگی ادامه داد: هنرمندانی که عضو صندوق اعتباری هنر نیستند و تمایل به دریافت هنر کارت دارند، باید در مرحله اول عضو صندوق شوند تا بتوانند برای دریافت هنرکارت نیز ثبت‌نام کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در رابطه با اعطای وام جدید کرونا نیز خاطرنشان کرد: مشاغل هنری آسیب‌دیده به دلیل شیوع ویروس کرونا می‌توانند تا ۱۵ اسفندماه امسال برای دریافت وام با نرخ ۱۲ درصد به سامانه کارا مراجعه کنند و اطلاعات خود را تکمیل کنند تا بعد از تایید آن، تسهیلات درخواستی خود را دریافت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز :کلیه اعضای صندوق اعتباری هنر جهت بهره مندی از امتیازات مادی و معنوی این صندوق در اسرع وقت نسبت به ثبت نام “هنر کارت” اقدام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز